wanneer 'echte' schoenen

Hee Nelleke

Sophie draagt binnen slofjes met leren zooltjes, voor buiten heb ik toch maar schoenen met een hardere zool gehaald, het is er toch echt geen weer meer voor om met die slofjes te lopen. Ik heb schoenen van het merk brakkies en ze wandelt er prima mee aan de hand (en zo af en toe wat stapjes los, maar met écht lopen is ze even gestopt geloof ik haha).

In eerste instantie ziet het er wat strompelig uit, maar ze is er snel aan gewend. En zodra we binnen zijn, gaan de slofjes weer aan.

Succes ermee
Susan

He Nelleke,

Puck kreeg voor d'r eerst everjaardag haar eerste chte schoentjes van Opa en Oma. Ze kroop toen nog heel veel (schoentjes zien er nu ook niet meer uit!!) en liep aan de hand. Nu loopt ze 'los'en prima op deze schoentjes. Ze zijn van het merk "gattino" en hebben een hele flexibele zool. (Dat is belangrijk als ze ook nog kruipen). ALs we binnen zijn heeft ze meestal gewoon slofjes (zootjes) aan maar idd buiten nu altijd schoentjes.
Succes en shop ze!
Liefs, Marcia mv Puck (12-08-2006)

Hoi Nelleke,
Fabio heeft binnen gewoon zijn sokken aan en als ik wegga dan doe ik hem schoenen aan. Hij heeft 3 paar:
1x gympen van het merk shoesme, dat is met soepele zool
1x elephant ook met soepele zool, maar iets steviger

en vandaag heeft ie hele stoere stevige schoenen gekregen van het merk Dolce & Gabbana!!!   Deze zijn echt voor als ie goed loopt, met stevige zool.

Maar zoals ik al zei: thuis gewoon lekker zonder schoenen, oefenen..........want hier lukt het lopen ook nog niet helemaal.

Groetjes van Cissy

Wel ja! Mevrouw heeft een huis aan zee, een mega-caravan op een camping, zoonlief heeft 2 fietsen, en loopt op D&G schoenen! Ik geloof echt niet meer dat Wilfred frietjes bakt! Hij zal het vast wel doen, maar het moet gewoon een dekmantel zijn voor iets anders!

Lieve Nelleke,

Het valt allemaal best mee hoor:
-        Huis aan zee » ik moet eerst een hele straat uitlopen eer ik op het strand ben
-        Mega caravan » hebben we van mijn ouders gekocht, dus een vriendenprijsje
-        Twee fietsen » heeft ie allebei voor zijn verjaardag gehad (1 voor de camping)
-        D&G schoenen waren voor de helft (winkel in Rdam die maar een paar maten heeft  van elk model)

Enne, Wilfred bakt echt alleen maar patatjes allleen:

HET ZIJN WEL DE ALLERBESTE PATATJES VAN HEEL SCHEVENINGEN!!!!!!!!!!!!! HAHAHA

Ik zou zeggen: kom eens gezelli een dagje hierheen, dan laat ik je proeven (mag best wel een keertje van Sonja) en kunnen we meteen de straat uitlopen naar het strand en dan we nemen voor de kids  allebei de fietsen mee!!! hihihi

Groetjes van Cissy

HAha leuk! Ik kom een keer. Ben nu een beetje druk, maar vind het best gezellig. Ik kan niet zo ver vooruit kijken, maar als ik ineens een ingeving heb dan bel ik je oke?!
Liefs Nelleke

Hoi Nelleke,
Thom loopt nog niet, dus voor hem heb ik winter-boumy's gehaald, dan blijven zijn voeten in ieder geval lekker warm. Ik heb ze gehaald bij een kinderschoenenwinkeltje, daar hadden ze ook echte schoentjes met een hele soepele zool waar ook mee gekropen kan worden, misschien zoek je zoiets?! Ik weet helaas niet meer welk merk het was, maar het bestaat in ieder geval, zo'n soort 'tussenmodel'.
Groetjes Laura mv Thom

Ik wist niet dat er winter-boumys bestonden? Ik ga 's ff kijken op het net...
Thanx for the tip

Terug
Bovenaan