<p> Ha beste mamas! </p><p>Leeftijd baby: 3 maanden, 2 weken </p><p>gewicht: rond de 6 kilo</p><p>Drinktijden: 07/08 - 11 - 15 - 19 - 23 </p><p>Vraagje, mijn dochtertje krijgt nu in principe 5 flessen van 180+6 per dag, waarvan de laatste om 23. </p><p>Nu is het alleen zo dat ze alleen niet goed wakker te krijgen is voor de avondfles, ze drinkt hem ook bijna niet. 30,60 ml hoogstens. </p><p>Het is niet dat ze vervolgens om 4 uur ofzo weer krijsend wakker wordt voor honger (hoogstens paar keer een speentje) sterker nog, ze is niet zo hongerig dat ze vervolgens om 07/08 u haar hele fles in 1 tuig opdrinkt, sterker nog soms blijft er nog 30,40 ml over. </p><p>Mijn vraag nu, het lijkt erop dat ze die 23 u fles vooralsnog niet perse wilt hebben, maar vind slapen van 19-07 best wel een flinke ruk zonder voeding, maar ik ga Haar ook niet blijven storen voor die 23u fles waar ze blijkbaar geen zin in heeft. Anderzijds hoop ik niet dat ze dan tóch ineens midden in de nacht wakker wordt en het schema weer helemaal vervormd. </p><p>Ik had 3 opties voor mijzelf bedacht, wat is jullie mening? </p><p>Mijn ideeen:</p><p>1. Gewoon weglaten en kijken wat er gebeurd </p><p>2. Wachten tot volgende week, 4 maanden, en dan om 19 rijstbloem erdoorheen doen en kijken wat dat d9et: en dan de 23 fles eruit.</p><p>3. Weeer Nog een paar daagjes aankijken; als ze (bijna) echt niks drinkt gewoon die van 23 eruit.</p><p> </p><p>Ben benieuwd, groetjes! Mama van Lily </p>