Wanneer Baby uitzet kopen?

<p>Hallo </p><p>Ja de titel zegt het al wel ik ben nu 13.6 weken zwanger. </p><p>Wanneer zou je beetje alles gaan kopen? Ja hoef niet alles te kopen heb  nog veel liggen van de 2 andere kindjes. Maar wanneer gingen of gaan jullie er mee starten.</p><p>Gr daisy</p>

19 weken: kamer, bad, box. 
21weken(toen wisten we t geslacht): kleren, hydrofielen, slaapzakken, lakentjes, dekentjes, boxkleden, lamp(jes), de rest eigenlijk. Met 27 weken had ik alles wel in huis 

Toen ik 15weken was en wist wat het geslacht was toen ben ik eigenlijk meteen begonnen met alles in huis halen. Ik denk dat ik met 28weken al alles in huis had wat ik nodig had.  

Ik heb vandaag met 34+1 pas de laatste spullen gehaald (bademmer, aankleedkussen, hoezen, dekentjes, lakentjes, boxkleed en nog wat kleine dingen). De kinderwagen was met 17 weken het eerste wat we kochten. Dus je hebt echt nog tijd genoeg. Meubels voor de kinderkamer hadden we met 31 weken wel in elkaar gezet. 

Het kan trouwens wel zo zijn dat op sommige kamertjes 4-6 weken levertijd zit. Dus zou dit wel nakijken niet dat je het op het laatste moment moet doen

Wij hebben laatst bijna alles gekocht, twee weken geleden ofzo. Ben nu 33 weken. Afgelopen week hebben we alles in elkaar gezet en is het kamertje qua meubels ‘af’. Kleding en doeken etc ook inmiddels aardig op orde, maar ook pas net.
Kinderwagen wel al iets eerder besteld omdat er levertijd op zat (geloof bestelling gedaan rond de 25 weken).
Moet wel zeggen dat bij ons eerder ook in het teken stond van verbouwen thuis en verhuizen (we woonden nog apart), dus kan me voorstellen dat als je dat niet hebt je iets eerder begint. 

wij hebben gedeelte van de babykamer rond 14 week gekocht en alvast wat kleertjes & hydrofielen doeken gekocht. 
Ik ben nu 16+2,  nu langzaam aan wat spulletjes erbij kopen.

Oke. Ja ik moet eerst de zolder op om te kijken wat we nog allemaal hebben liggen. En ook nog eerst een halve verbouwing in huis ? maar ik kreeg nu gevoel van nu al kijken wat je nog moet hebben haha... Kinderkamer en kinderwagen de dure spul hebben we allemaal nog. Dat scheeld al heel veel

Terug
Bovenaan