Wanneer Baby uitzet kopen?

Hoi.
Ik ben nu 24 weken zwanger van mijn 1e maar heb nog geen eens een baby kamer ?
Ja het is heel erg. Maar gewoon nog geen tijd voor gehad. Maar wel wat kleertjes enzo gekocht.  

Ik ben nu 13 weken..heb al 2 kids. Maar voor mijn vriend word dit de eerste. Hij wil al van alles aanschaffen terwijl ik zoiets heb als je dat met 30 weken doet ben je ook nog ruim op tijd haha?

Ik ben nu 24 weken en de babykamer is al bijna 2 maanden helemaal klaar. Ook de andere spulletjes hebben we grotendeels al wel in huis. Scheelt wel dat er een heel korte levertijd op alle spullen zat, dus toen hebben we het ook maar allemaal in elkaar gezet. Ik dacht kan het maar beter gedaan hebben, nu voel ik me nog goed. Nu het mooie weer er aan komt en het wordt misschien heet, zit je helemaal niet op dat gesjouw te wachten. Maar iedereen doet dat op zijn/haar eigen tempo allemaal. Niks is goed of fout, als je de levertijden maar goed voor ogen hebt.

Ik heb net alles in huis, de meubels zetten we deze week in elkaar en dan is de kamer bijna af (alleen nog twee planken aan de muur). Alleen nog verzorgingsproducten voor de baby nodig en een luiertas. Oh en dingen voor mij voor de bevalling maar dat koop ik denk ik lastminute als ik zeker weet dat het geen geplande keizersnee wordt.
Ben nu 34 weken.

Terug
Bovenaan