Wanneer baby voelen bij 2de/3de zwangerschap

Dankje! En jij ook gewoon lekker genieten! Ik moet wel zeggen dat deze baby echt een stuk drukker is dan mijn eerste hoor, dus zou me niet verbazen dat dat de reden is waarom ik het zo goed voel. Ik genoot er in die eerste weken gewoon heel intens van als ik de baby wel voelde. We hebben ook zo'n doppler voor thuis waar je het hartje mee kunt horen. Als ik dan een paar dagen niks gevoeld hadden, dan wilde ik de hartslag even horen, al was het maar een minuutje. Dat hielp me ook om weer wat rustiger te worden. Dus wie weet is dat ook een tussenoplossing voor als je je soms toch zorgen maakt? ;)

Hoi IIIdewonder,
mijn oudste is 10 en bijna 11 als de derde komt.. ? Tussen de oudsten zit anderhalf jaar.. en tussen de 2e en 3e meer dan 9 jaar. Het is ons nakomertje (allemaal zelfde papa) en we hebben hier bewust voor gekozen. De deur stond altijd nog op een kier, al wilde mijn man het al veel langer en sterker dan mij. Ik had wat meer tijd nodig.. want toch ook weer hele stap 'terug' met al 2 zulke zelfstandige meiden. Onze derde wordt trouwens ook weer een meisje.. ? 
Ik ben nu 19 weken.
Groetjes,
Eefje

Hoi meiden 

Vanochtend een echo gehad( geslachtsbepaling) duurde heel lang want mevrouwjte zat met der benen gekruist. De vk zei dat het niet anders kon dan meisje! Ik ben nog steeds in shock! Ik ging vanochtend ook heen met 1 doel.. kloppend hartje zien... en wat was ze druk! Placenta ligt ook voor dus waarschijnlijk heb ik haar niet echt gevoeld en zal het dus nog ff duren voor ik haar voel. Zo bizar dit. steeds "haar en zij" nu te zeggen..( ben bang wakker te worden hihihi) mijn jongens zijn ook helemaal happy. 

Anyway alles was dus goed. Zorgen om niks gemaakt dus en onnodige stress. Ik haal ook geen doppler op advies van de vk. Die zei dat juist ik daar niet mee moet beginnen en helemaal niet met een voorliggende placenta dan raak ik helemaal in paniek. Ik ga nu gauw verder online kijken wat er voor moois is in de winkels hahah ??

Hoi! 

Ik hoop dat je je rust hebt kunnen vinden en lekker aan het genieten bent van je zwangerschap! Ik kwam dit blog online tegen https://mybabywatcher.com/wanneer-voel-ik-mijn-baby/

Je hoeft je dus geen zorgen te maken! Zelf voel ik mijn kindje juist wel heel erg veel, maar dat verschilt dus per zwangerschap en per persoon :)

Liefs Amber

Terug
Bovenaan