Wanneer baby voelen schoppen

Hey meiden,

Wanneer hebben jullie de kleine voor het eerst voelen schoppen, of iets gevoeld dat erop leek?

Ik ben nu 18 weken en ik dacht van de week dat ik de kleine voelde "schuren" tegen mijn buikwand.
Maar nu denk ik dat het de banden waren die aan het oprekken waren.
Want ik heb de laatste 2 dagen niets meer vernomen van de kleine.
Ben ik nu te vroeg dat ik iets wil voelen???

Hopelijk zijn er andere moeders die die ervarig hebben....

Liefs Mama 2 be
 
Ik voelde bij mijn dochter met 16 weken voor het eerst iets.
Het was het beste vergelijken met een zeepbel die kaport gaat tegen de binnenkant van m'n buik.
Daarna voelde ik een paar dagen niets, toen weer een keer, toen weer een paar dagen niets.
Met 18 weken kon mijn vriend het ook voelen.
Maar volgens mij was het wel vrij vroeg, zeker bij de eerste.

Volgens mij voelen de meeste bij de eerste iets rond de 20 weken.
 
hallo,

toen ik zwanger was van me dochter,was het bij ongeveer 19 weken dat ik zeker wist dat het ons kindje was daarvoor twijfelde ik heel erg!
maar geloof dat ze zeggen dat je bij ongeveer 20 weken echt iets voelt maar ja bij de 1 is dat iets eerrder en bij de ander iets later!

gr
 
Bij mij was het deze keer bij 17 weken maar dit is dan ook mijn tweede kindje. Bij mijn eerste kindje voelde ik het zeker niet eerder. Ik denk ook rond de twintig weken. Ook eerst een keer voelen, dan een paar dagen weer niets. dan ga je twijfelen of het wel je kindje was, totdat je het een halve week later weer voelt en dan weet je het gewoon zeker.
 
Ik voelde mijn meisje vanaf 16 weken schuren/duwen... maar dan moest ik wel heel stil liggen en heel veel geduld hebben. Soms lukte het dagen niet maar dan ineens wel.

Pas vanaf 20 weken voelde ik haar elke dag!
 
hoi hoi,
ik voelde mijn zoon tijdens mijn 1e zwangerschap al met 14 weken!! en zelfs mijn man heeft toen de voetjes door mijn buik gevoeld in zijn hand, het waren net 2 mensen vingers die je voelde! ik was toen wel heel mager nog;-) dus misschien dat dat ook scheeldt! de volgende zwangerschappen heb ik het juist niet meer zo vroeg gevoeld omdat mijn placenta tegen mijn buikwand lag, ik voelde dus weinig en pas vanaf een week of 22!
tip; ga lekker relaxed op je bed liggen met je ogen dicht! probeer te ontspannen terwijl je je handen op je blote buik liggen!! meestal komt het kindje dan naar je handen toe gezwommen en heerlijk tegen je aan liggen!! bij mij lukte dat meestal als ik een tijd nix gevoeld had!
ik kan niet wachten tot ik het kindje weer ga voelen bewegen, maar ben pas 8 weken nu,dus duurt wel even nog:-( ben nu zwanger van de 5e maar het blijft speciaal!!
succes liefs betsy
 
Hallo,
Ik voelde bij 18 weken gerommel/gekietel in mijn buik. Ben ondertussen al 26 weken, maar m'n man heeft het nog geen een keer gevoeld. Oke, hij heeft daar dan ook geen geduld voor en de placenta zit aan de voorkant. Hij heeft nu wel 2 keer mn buik zien bewegen, dat was ook wel een komisch gezicht. 2 weken geleden voor 't eerst en eergisteren op een terrasje.. :)
Liefs
 
Terug
Bovenaan