Wanneer baby voelen schoppen

Hoi,

De eerste voelde ik na 20 of 21 weken, bij de tweede was het iets eerder. Het heeft oa te maken met de ligging van de placenta. Als die aan de voorkant ligt, duurt het wat langer voordat je wat voelt. Ook isoleert buikvet het een en ander, want je voelt het met de zenuwen in je huid (is mij verteld).

 
Nee ik denk dat je heel goed je baby al kan voelen. Als je over een paar dagen hetzelfde weer voelt dan weet je dat het je baby is. Onze eerste voelde ik al met 14 weken dat was wel vroeg maar een paar dagen later voelde ik het weer. Een beetje het gevoel dat de kleine een koprol aan het doen was tegen de buikwand aan. Het ligt er ook aan waar je kindje zit in de baarmoeder. De tweede voelde ik rond 18 weken en nu bij de derde (14e week) voelde ik van de week ook een gelijk soort gevoel, ik schrok er gewoon een beetje van.
 
ik voelde de kleine voor het eerst bij 21 weken. Moet ik wel zeggen dat mijn placenta aan de voorkant ligt, dus bewegingen zijn iets minder voelbaar.

Vond het lijken op belletjes die in je buik verschieten. Kan het niet anders uitleggen.
 
bij je eerst zwangerschap is het vaak tussen de 16-20 weken, spreek uit ervaring van me zoontje maar die voelde ik pas rond de 22-23weken.

ik ben nu 14 weken zwanger van de 2e en ik dacht dat ik het van de week al voelde is per zwangerschap verschillend.

groetjes aan alle toekomstige mama's.
 
<p style="text-align: left;">Ik voelde mijn dochter met 18 weken. Leek op belletjes die open klapten. Tot aan de dag van de bevalling is ze altijd heel druk in mijn buik geweest.</p>
 
Terug
Bovenaan