Wanneer babykamer & box ?

Hoi zwanger dames, ik had een vraagje!! Wanneer zorg je ongeveer dat alles klaar is ? Ik ben nu 12 weken en 4 dagen zwanger van de eerste.. En wij willen deze week de babykamer gaan bestellen.. want de levertijd is 10 weken.. Is het normaal, als je voor ik de 30 weken inga alles klaar wil hebben.. Zodat ik de laatste 10 weken gwn lekker kan gaan genieten, en leuke dingen kan gaaan doen.. Dus eoigenlijk mijn vraagje, wanneer zorgen jhullie dat het klaar is ? of bij sommige al klaar staat.. haha Groetjes Miarca.
 
Hey,

Wij hebben onze babykamer ook ruim van te voren besteld en helemaal in elkaar gezet. ( ben 23 mei uitgerekend en de meubeltjes zaten begin februari al in elkaar)

De box hebben wij pas 2 weken geleden in elkaar gezet en in de woonkamer geplaatst. Dat is minder dan een uurtje werk, dus wij hadden daar niet zo'n haast mee.

Je moet zorgen dat je voor dat je 7 maanden bent alles in orde heb.....

Maar het gaat er toch om wat je zelf wil, als jij denkt ik wil alles ruim van te voren klaar hebben dan zou ik dat gewoon lekker doen, ook ik dacht zo.


Veel babywinkels hebben ook een regeling dat als er onverhoopt toch nog iets mis mocht gaan in je zwangerschap of tijdens bevalling ze kosteloos de meubels komen ophalen en je je geld terug krijgt.

Geniet van de komende tijd meis, echt voor je er erg in heb zijn die maanden voorbij.

liefs
 
Hey,

Wij hebben onze babykamer ook ruim van te voren besteld en helemaal in elkaar gezet. ( ben 23 mei uitgerekend en de meubeltjes zaten begin februari al in elkaar)

De box hebben wij pas 2 weken geleden in elkaar gezet en in de woonkamer geplaatst. Dat is minder dan een uurtje werk, dus wij hadden daar niet zo'n haast mee.

Je moet zorgen dat je voor dat je 7 maanden bent alles in orde heb.....

Maar het gaat er toch om wat je zelf wil, als jij denkt ik wil alles ruim van te voren klaar hebben dan zou ik dat gewoon lekker doen, ook ik dacht zo.


Veel babywinkels hebben ook een regeling dat als er onverhoopt toch nog iets mis mocht gaan in je zwangerschap of tijdens bevalling ze kosteloos de meubels komen ophalen en je je geld terug krijgt.

Geniet van de komende tijd meis, echt voor je er erg in heb zijn die maanden voorbij.

liefs
 
Wij hadden met onze oudste ook alles rond de 7 maanden klaar, alleen de box hebben we pas in de kamer gezet in de kraamtijd.
In de kraamweek was ik toch in het ziekenhuis of boven in de slaapkamer.
 
Wij hadden met onze oudste ook alles rond de 7 maanden klaar, alleen de box hebben we pas in de kamer gezet in de kraamtijd.
In de kraamweek was ik toch in het ziekenhuis of boven in de slaapkamer.
 
Ik zou ook zeker alles op tijd klaar hebben hoor. Voor hetzelfde geld krijg je aan het eind allemaal klachten heb je er helemaal de energie niet meer voor.
De box had ik pas in de kamer rond de uitgerekende datum.

Groetjes!!
 
Wij hebben de babykamer voor de eerste besteld toen ik 16 weken zwanger was, lekker vroeg dus. Bij de Prenatal, toch een betrouwbare winkel.
Wat een gedoe zeg. Uiteindelijk was de babykamer pas 4 dagen voor onze dochter geboren was helemaal compleet geleverd.
Beter wat aan de vroege kant bestellen zou ik zeggen!
 
Wij hebben de babykamer voor de eerste besteld toen ik 16 weken zwanger was, lekker vroeg dus. Bij de Prenatal, toch een betrouwbare winkel.
Wat een gedoe zeg. Uiteindelijk was de babykamer pas 4 dagen voor onze dochter geboren was helemaal compleet geleverd.
Beter wat aan de vroege kant bestellen zou ik zeggen!
 
Terug
Bovenaan