Wanneer babykamer & box ?

Ik heb bij m,n eerste de kamer ook vroeg besteld,geloof ook zo rond de 14 wken. Ging wat neuzen bij de babydump haha.Toen ook gelijk de kinderwagen besteld en de box wat later en ik had ook alles klaar rond de 30ste week.Ik had gewoon de kriebels ,vond het allemaal zo leuk en het gaf ook wel rust in m,n hoofd. Nu ben ik 20 wken zwanger van de derde en het begint al behoorlijk te kriebelen,maar krijg een stuk minder gedaan met 2 kids in huis.Wil nog zoveel! Alles moet aan kant en ik wil toch weer rond de 30 wk klaar zijn.Mijn zusje is nu 32 wk zwanger en ze zitten nog volop in de verhuizing! Ik moest er niet aan denken!

Gewoon bestellen zou ik zeggen ;)
 
Hoi wij hebben bij de eerste ook alles vroeg besteld en niet ivm levertijden ofzo.
Maar wij hadden alles wat wij eilden gezien bij een babywinkel en zijn dus gelijk daar om de tafel gegaan en alles besteld.
Ik was geloof nog geen 11 weken zwanger en waren het eigenlijk niet van plan haha, we wilde nog rustig rondkijken.
Ik kreeg alles rond week 30 in huis geleverd, en we hebben dan ook gezorgd dat het schilder en behangwerk voor die tijd klaar was zodat de meubels gelijk in het kamertje konden.
NU ben ik ruim 10 weken zwanger van nr 2 en ga ik binnenkort het kamertje leeghalen wij hebben alles nog in tact maar is een pakkamer geworden onze zoon is al 5.
En dan ga ik de pinten en kozijnen verven, het behang blijft zoals het is.
Ik ga nog wel ff trekken en schuiven met de meubels zodat het wel een ander kamertje lijkt.
Maar ook bij deze zal ik het kamertje ruim optijd klaar gaan hebben denk ik.
De box zetten we ergens in de laatste weken beneden, ivm de katten die eruit moeten blijven.
 
Hoi wij hebben bij de eerste ook alles vroeg besteld en niet ivm levertijden ofzo.
Maar wij hadden alles wat wij eilden gezien bij een babywinkel en zijn dus gelijk daar om de tafel gegaan en alles besteld.
Ik was geloof nog geen 11 weken zwanger en waren het eigenlijk niet van plan haha, we wilde nog rustig rondkijken.
Ik kreeg alles rond week 30 in huis geleverd, en we hebben dan ook gezorgd dat het schilder en behangwerk voor die tijd klaar was zodat de meubels gelijk in het kamertje konden.
NU ben ik ruim 10 weken zwanger van nr 2 en ga ik binnenkort het kamertje leeghalen wij hebben alles nog in tact maar is een pakkamer geworden onze zoon is al 5.
En dan ga ik de pinten en kozijnen verven, het behang blijft zoals het is.
Ik ga nog wel ff trekken en schuiven met de meubels zodat het wel een ander kamertje lijkt.
Maar ook bij deze zal ik het kamertje ruim optijd klaar gaan hebben denk ik.
De box zetten we ergens in de laatste weken beneden, ivm de katten die eruit moeten blijven.
 
Hier nu bijna 30 weken zwanger van de derde en ons kamertje is wat verven betreft af en dergelijke, omdat mijn dochtertje er ook weer heen moest.
Voor de rest moet ik alles nog doen en ook nog heel veel aanschaffen (had bijna alles al weggedaan, omdat onze dochter de laatste zou zijn).
Dit ga ik over 4 weken doen, wan tik ga eerst nog op vakantie.

Bij de eerste was de kamer ook pas met 36 weken af, omdat er toen nog een nieuw kozijn in geplaatst moest worden.

Het hangt dus helemaal van jezelf af.
Hier waren we altijd laat klaar, maar ik heb zoiets het slaapt toch de eerste tijd 's nachts bij ons, dus de laatste dingen kunnen dan ook nog wel.
 
Hier nu bijna 30 weken zwanger van de derde en ons kamertje is wat verven betreft af en dergelijke, omdat mijn dochtertje er ook weer heen moest.
Voor de rest moet ik alles nog doen en ook nog heel veel aanschaffen (had bijna alles al weggedaan, omdat onze dochter de laatste zou zijn).
Dit ga ik over 4 weken doen, wan tik ga eerst nog op vakantie.

Bij de eerste was de kamer ook pas met 36 weken af, omdat er toen nog een nieuw kozijn in geplaatst moest worden.

Het hangt dus helemaal van jezelf af.
Hier waren we altijd laat klaar, maar ik heb zoiets het slaapt toch de eerste tijd 's nachts bij ons, dus de laatste dingen kunnen dan ook nog wel.
 
Ik ga rond week 20 de kamer/kinderwagen etc. pas bestellen, vind ik vroeg genoeg :)
En zorg dat alles geschilderd enzo is als kamer geleverd wordt, dan ik het een kwestie van in elkaar zetten en klaar.
 
He gelukkig dat ik niet de enige ben die alles optijd klaar wil hebben. ik ben nu ruim 25 weken en over 5 weken wil ik gewoon alles klaar hebben. Straks is het weer elke dag mooi weer en heeft onze zoon van 6 veel vrij van school en dan heb ik geen zin om nog veel in de babykamer te doen. We moeten eigenlijk alleen nog gordijntjes ophangen (gaan we straks of morgen halen) en we wachten op een wieg die een van de oma's aan het maken is. Als de wieg begin volgende maand niet af is zet ik mijn man aan het schilderen van een tweedehands ledikantje dat we op de kop getikt hebben zodat, mocht de wieg niet optijd klaar zijn, we wel een bedje hebben voor de kleine.
 
Met de eerste was ik met 8 maanden pas weer thuis uit engeland.
Mijn ouders en familie hadden alles klaar toen ik weer terug kwam.
Dit kwam ook omdat ik toen niet wist dat ik zwanger was.
Met de 2de hadden we alles op tijd in huis.
Het wiegje en ledikantje komen bij familie vandaan,
dus dit keer hoeven we ook weinig tot niks aan te schaffen.
alles is er al.
Nu moeten we alleen nog een plekje creëren voor de kleine, want veel ruimte hebben we niet.
3 slaapkamers, is te weinig.
Moeten er toch maar 2 bij elkaar slapen, denk ik.

we zien wel hoe het komt, ik ben nu 13 weken zwanger van ons 3de kindje.

groet sjoukje
 
Terug
Bovenaan