Wanneer beginnen de kwaaltjes??

Hallo meiden!!

Wanneer begonnen bij jullie de zwangerschapskwaaltjes?? Ik ben nu 5+1 wk zwanger en voel nog niets!! Het klinkt misschien stom, maar ik zou heel graag wat voelen!! Ben zo onzeker geworden over alles sinds ik in mei miskraam heb gehad met 12 weken zwangerschap!!

Alavst bedankt voor jullie reacties...

Liefs Sjors...

ja meid daar kan je niets van zeggen elke vrouw EN ZELFS elke zwangerschap is hetzelfde.. het kan zijn dat je gewoon geen kwaaltjes krijgt of pas later..

Succes ermee meid!

www.0409mamaforum.nl (al 19 leden en counting!!)

Hoi Sjors!

Wie wanneer met welke kwaaltjes te maken krijgen, dat is heel erg afhankelijk van de persoon zelf. Zo is de een van begin tot eind kotsmisselijk en kan niet wachten tot de 9 maanden voorbij zijn, terwijl de ander  geen of weinig last heeft en fluitend de 9 maanden door gaat!

Zelf had ik bij mijn   vorige zwangerschap geen kwaaltjes, ja, aan heit einde van de zwangerschap  het bekende vocht vast houden en met de zwaarder wordende buik wat last van de rug. Maar dat mocht geen naam hebben! Ook nu heb ik (nog) geen last van kwaaltjes en hopelijk blijft dat zo. Maar inderdaad, het maakt je wel onzeker of alles nog wel goed is. Vooral in nu, nu alles nog zo pril is. Dus ik zou zeggen, maak je niet te druk en blijf lekker positief!!!

Liefs Patricia
(6 weken en 1 dag zwanger)

Hey Sjors,

Ook ik ben onzeker na MK in maart (12 weken). Heel herkenbaar. Deze week voor het eerst echt lamlendig moe. Nog niet misselijk. Al wel 2 weken groeiende/pijnlijke borsten en rommelende darmen. Ook pijn in baarmoederregio af en toe. Lijkt op menstruatiepijn en dat maakt me dan weer onzeker.

Ik heb een zoontje van 2. In beide voorgaande zwangerschappen v.a. 6 week dagelijks/'s ochtens misselijk en ook overgeven en de 1e 14 weken hondsmoe.
Bij mijn zoon had ik ook in principe een fluitende zwangerschap (42 weken).

Ik begrijp je heel goed dat je nu onzeker bent. Mn. vandaag zat ik echt in een dip. Ik moet nog 1,5 week wachten tot de echo. en jij???

Grtz Linda

Bij de zwangerschap van mijn dochter had ik eigenlijk ook geen kwaaltjes. Ja ik was wel erg moe maar niet misselijk ofzo. Nu ook niet vorige week was ik wat grieperig en ook wat misselijk maar nu ben ik vooral moe. Misschien komt het nog? Ik snap wel dat je er onzeker door gaat voelen want, eigenlijk wil je toch wel graag een beetje misselijk zijn.

Liefs Linda,

bij mij al gelijk! het eerste wat ik merkte was dat die fijne misselijkheid weer de kop opstak... dus wees maar blij alhoewel ik me ook voor kan stellen dat het je zorgen baart.Maar bij sommigen begint het later of zelfs helemaal niet

Hey hallo,

Ik ben ook niet misselijk, heeel soms n beetje. Ben wel megamoe en heb weinig energie. Ook heb ik vanaf het begin jeukende, gevoelige en pijnlijke borsten gehad en heb regelmatig baarmoederbuikpijn. Maar ik hang dus ook niet elke dag boven de plee en ivm met mijn miskraam in juni   zou ik dat soms best wel eens willen. Heb wel last van de bekende moodswings.

Zoals hier al n paar keer staat: elke zwangerschap is anders en het hoeft niks te betekenen als je nergens last van hebt, maar kan me voorstellen dat je liever wel wat kwaaltjes wil hebben zo nu en dan!

Heb je binnenkort een echo aangezien je al een keer een miskraam hebt gehad? Is toch wel fijn een bevestiging dat alles goed is! Anders gewoon om vragen hoor, vaak hebben ze er veel begrip voor.

Groetjes Jannie

Bij m'n dochter begon ik vanaf een week of 6 af en toe licht misselijk te zijn. Heb nooit hoeven overgeven, meer een weeig gevoel in m'n maag. Maar viel allemaal erg mee.
M'n tweede zwangerschap was ook zoiets, maar dan nog veel minder. Helaas is dat met 11 weken een miskraam geworden.
Nu was ik al misselijk voor ik getest had en de 6e week was ik misselijk van opstaan tot slapengaan. Vreselijk. Daarna is het weer wat afgezakt en nu lijkt het weer op wat ik had toen ik van m'n dochter zwanger was. Ben nu 7w4d trouwens.

Van moe zijn heb ik nauwelijks last, bij andere twee zwangerschappen ook niet trouwens.
Is echter per persoon en zelfs per zwangerschap anders...

Terug
Bovenaan