Wanneer beginnen de kwaaltjes??

Met mijn dochter had ik totaal nergens last van, ja een beetje gevoelige borsten en mijn humeur scheen nou niet echt geweldig te zijn, maar nu.... ik ben super misselijk heb pijnlijke borsten en ben gewoon echt mijzelf niet meer (volgens mij ben ik een monster wat gevoedt wordt door hormonen!!!)

Ik heb in mei ook een miskraam gehad, met 6 weken (ik ben as zondag 7 weken so far so good) en toen had ik alleen pijnlijke borsten maar een constant zeurend gevoel dat het niet goed ging. Iets wat ik nu bijna niet heb, maar ook ik ben zo onzeker en voel me af en toe radeloos. Wij hebben 4 september de echo en ik ben op van de zenuwen. Het blijft hier met elk wc bezoek onderbroeken staren....

Ik had met de 5 wk last van pijnlijke borsten en vooral moe. Na week 6-7 is misselijkheid erbij gekomen en gewoon geen zin om te eten. Nu ben ik bijna 8 wk en neemt de misselijkheid af en eetlust toe. Heb ook heel veel last gehad van darmkrampen en verstopping. Is nu al wat minder, gelukkig maar. Hierdoor ga ik wel weer twijfelen. Moet nog 2-4 wk wachten op mijn echo. Gewoon zenuwslopend.

Groetjes,
Yvonne

Terug
Bovenaan