wanneer beginnen met de volgende????

A

Anoniem

Guest
Hoi
Ik heb een vraagje
Mijn schoonzusje is zwanger van de tweede en als die komt is har oudste 1,5 jaar. Ik vind dat best snel, jullie???

inderdaad, ik vind het ook snel. ik dacht dat dat iets van 20 jaar geleden was, zo snel op elkaar. Mijn zoon is nu 14 maanden en wij wachten nog een half jaartje denk ik. Als er zo'n 2 a 3 jaar leeftijdverschil is, is dat wel netjes.

maar vergeet niet....we worden allemaal pas rond de 30 jaar voor t eerst moeder...dus als je 2 of 3 kinderen wilt moet je ook wel een klein beetje opschieten...(tenzij je de verplichte vruchtwaterpuncties wil....)

gr. Petra

Hoi hoi,

Ik vind het op zich niet snel. Als zij zich daar gelukkig mee voelen , dan is dat toch goed? Persoonlijk wil ik (mijn man en ik) nog wel even wachten. Onze zoon is nu 15 maanden.

groetjes mirjam

Hoihoi,

Ik vind dat iedereen dat zelf moet weten. Ik ben nu een week of 8 zwanger van de tweede en Feline is net 14 maanden. Als ik in dec en jan geen miskraam had gehad hadden we er ook 15 maanden verschil tussen zitten.
Het kan ook zijn dat ze zo snel zwanger is omdat ze over de eerste lang heeft gedaan en daar weer op gokte.
Vind dat een beetje veroordelen wat jullie doen.

groetjes Mariska

hoi hoi,

ik zou heel graag nog een kindje erbij willen maar ten eerste ben ik al 39(al zegt het niets want van roan was ik onverwachts zwanger toen ik bijna 38 was)
maar ik denk dat de keus voor ons al gemaakt is  om niet nog een kindje te krijgen want de kans dat een volgend kindje ook dezelfde huidziekte als roan krijgt maar dan in ernstige vorm is 50 procent en dat is  de reden dat wij niet aan nog een kindje
gaan beginnen  helaas helaas..

groetjes mascha

ik vind het ook wel meevallen.
het is ook maar net wat iemand fijn vind of wat iemand wil.

zelf ben ik ook in verwachting van nummer 2.
uitgerekend in oktober, dan is lorena 15 maandjes.
dus ook kort op elkaar.
wij hebben daar bewust voor gekozen dat ze samen kunnen opgroeien.

Ik vind dat iedereen dat lekker zelf moet bepalen en alles heeft zijn voor en nadelen.

Bij mij zit er (toevallig hoor want mijn jongste was een onverwacht kadootje) steeds zo'n 3 jaar tussen en dan begin je steeds weer helemaal opnieuw. Bij mijn buren zit er 1 1/2 jaar tussen de kids en die zitten nu allebei in hetzelfde ritme  met bv. het  slapen betreft en dat is ook wel weer makkelijk,.

groetjes chimene

Als mijn 2e komt is Mette 1,5 jaar. Beetje zoals jij schrijft. Wij hadden eigenlijk willen wachten maar medisch gezien hadden we geen tijd te verliezen en was het alles of niks. Tja en dan is het snel beslist.

gr.Ing

Terug
Bovenaan