Wanneer begint je verlof

Omdat je zei dat je blij bent met het forum, dat je dan iets te doen hebt. Heb je nu al zoveel tijd?

Ik ben dus niet de enige die effe geen zin meer heeft in de huidige wekplek. We hebben straks een nieuw jaar, een nieuw leven en gaan gewoon iets nieuws doen!

Geen vakantie achter een vakantie? Je hebt gewoon 1 grote lange   vakantie! Heel groot. 3+3 ofzo, wow! Hoe doe je dat in die week tot kerst, had je nog dagen over?

Soms denk ik ook wel eens dat ze me zat zijn. Zo'n jong ding, dat kunnen ze niet handelen. Degenen van mijn leeftijd kun je op 1 hand tellen. Ze denken er allemaal wel net zo over als ik, hoewel ik het sterkst. Ik werk er ook al het langst van onze leeftijdsgenoten.

oh zo bedoel je, ik zit de hele dag achter de pc, dus tussendoor kan ik overal ff rondsurfen zeg maar

die week neem ik gewoon zelf op, eigen rekening zeg maar!
maar ik denk niet dat ze daar aan denken hoor hahaha

inderdaad nieuw leven, nieuw jaar, nieuw begin! zo denk ik er dus net zo over..

ik werk er ook als 1 van de langsten en ze hebben wel eens gedreigd me te ontslaan, maar omdat ik er al zo lang werk blabla keken ze het nog even aan!
sindsdien niets meer gehoord!
het komt ze denk ik alleen maar beter uit dat ik straks minder ga werken of niet weer kom!

maar ik heb wel leuke collega's hoor..haha
ik ga wel met plezier heen, maar ik ben toe aan wat anders

xxx

Weet je al wat je wilt? Ik ga misschien studeren. Een dag studeren, een dag thuisstudie en de rest voor de kids: dat lijkt me wel wat! En daarna een veeeeel leukere baan, misschien voor mezelf en met hopelijk met meer inkomen.

ja dat ga ik ook doen, 1 dag in de week 'savonds naar school.. ben er alleen nog niet achter welke opleiding,
en voordat ik zwanger werd had ik al ergens gesolliciteerd maar omdat ik nu een vaste baan heb, heb ik dat eerst maar weer geannuleerd!
maar ze vroeg nog wel wanneer ik ongeveer was uitgerekend!
dus als het kindje er is probeer ik het daar gewoon weer..
Gewoon in een winkel! lijkt me heerlijk

waar ga jij voor leren dan?

xx

Een kledingwinkel? Dat lijkt me leuk!

Ik wilde verplegingswetenschap, maar misschien ga ik iets heel anders doen: commercieel b.v. En waarom niet iets met tuinen, ik werk zo graag in de tuin. Wie weet, alles kan, eigenlijk. Ik ga denk ik eerst een soort loopbaanbegeleiding-iets doen: bij een bureau een soort onderzoek van wat je kunt/wilt. En van daaruit een richting op. Een beetje gepland, zeg maar. Dat lijkt me het beste. Alleen zo'n test tijdens zwangerschap/borstvoeding....ik heb dan hopelijk niet al te veel last van alzheimer!

Lastig, he, solliciteren als je zwanger bent. Wie weet kun je er straks nog terecht, zou mooi zijn!

Ja een kleding/schoenenwinkel lijkt me echt leuk haha
Ik hoop ook echt dat ik dan wordt aangenomen!!
en ik hoop ook dat jij de baan van je dromen vind haha!

kga ff werken
tot straks misschien

kusss

Terug
Bovenaan