Wanneer begon bevalling 1e kindje.

<p>Hoi allemaal. </p><p>Ik ben erg benieuwd wanneer bij jullie de baby is geboren? Was het te vroeg, of heb je langer door gelopen? En is het uit zichzelf begonnen?</p><p>Begon het dan overdag, in de avond of 'Snachts?</p><p>Ik ben erg nieuwsgierig!! </p><p>Liefs</p>

Hoi!
Bij mij is het precies om 12 uur snachts begonnen met om de 10 minuten weeën. Toen was ik 40+2 zwanger.

Als je denkt dat het begonnen is, ga lekker even douchen of in bad. Mocht het dan aanhouden om de zoveel minuten dan is het echt begonnen :)

Mijn bevalling begon om 1:15 ‘s nachts, met 39+2. Ik ben inderdaad ook de douche ondergestapt om te kijken of het minder werd. Het werd alleen maar erger ? Ze is om 14:08 geboren (op 14-08!!)

Met exact 37 weken braken snachts mijn vliezen. We lagen net een uurtje in bed. 2uur later begonnen de weeën en om 8u is de kleine man toen geboren. Best vlot voor een eerste bevalling :)  Ben nu 35 weken zwanger van nr 2, ben erg benieuwd hoe het dit keer gaat verlopen :D

Bevalling begon bij de 1e met  39+6 met een scheurtje in de vliezen na een middagdutje, een uur daarna de eerste krampen, maar nog geen ontsluitingsweeën. Met 40+0 geboren, 28 uur na het scheurtje.
De 2e ook met gebroken vliezen begonnen (vlak voor het maar bed gaan), maar pas na 20 uur de 1e weeën. Na 27 uur geboren met 40+3.

Met 39.6 dgn is onze 1ste geboren! Overdag lichte weeën om de 10min, dit liep 's avonds en 's nachts op. Om half 3 's nachts 4 cm. Om 6u 's morgens aangekomen in ziekenhuis: vliezen braken daar aangekomen direct uitzichzelf (gelukkig niet id auto!!) + 10cm. Daarna duurde het lang ivm afnemen persdrang/geen persdrang. Om 10.18u 's morgens geboren :) met vacuumpomp.

Met 38 6 bevallen van eerste. Werd wakker van wat kramp ging beneden een kruik maken liet wat vallen bukte me en toen braken mijn vliezen. Om 1:30 ongeveer. Uur later begonnen de echte weeen. Om 20:35 is ze geboren. 

41+5!! 
snachts begon het te rommelen.  gaan douchen en werd niet minder. sochtens mn man maar wakker gemaakt rond 7u. had ik maar lekker laten doorslapen want was toch liever alleen.
na 24u weeen (rug) is onze dochter geboren.
nu alweer 40+5 van ons 2e wonder. hopelijk gaat deze bevalling iets vlotter?

Terug
Bovenaan