Wanneer begon bij jullie de misselijkheid??

Hai meiden,

Aan gezien ik echt neurotish ben voor overgeven en misselijkheid ben ik benieuwd wanneer jullie misselijk werden tijdens de zwangerschap...

Ik ben nu in de 5e week en heb (gelukkig) nog nergens last van..
Wel last van mijn darmen, maar verder eigenlijk niets, ook nog geen vette streep op mijn zwangerschapstesten, maar wel bevestigd door de HA.

xx Es

Hi!

Dat begon bij mij rond een week of 6, ben nu 9w3d en nu erger dan in begin.
Hoop dat het na week 10 iets minder wordt.

Maar waarom deze vraag??

Groet, Suza

Hoi,

Bij mij gelijk na de positieve test. Ik dacht eerst nog dat het gewoon fantasie was, maar helaas is het in de loop vd weken alleen maar erger geworden. Maar hoewel ik 24 uur per dag misselijk ben hoef ik niet over te geven.
Hopelijk krijg je nergens last van!

groetjes, keesje

Hai Esther,

Ik ben nog nooit misselijk geweest tijdens mijn zwangerschappen, en ik ben nu voor de 5e keer zwanger ( helaas 2x een miskraam gehad ). Dus je hoeft echt niet misselijk te worden, het kan dus heel goed dat jij ook niet misselijk wordt en dat is natuurlijk wel zo prettig. Ik wens jou een hele goede zwangerschap.

Groetjes Inge

hihi
ik was vanaf donderdags al misselijk terwijl ik die zaterdag pas ongesteld
moest worden en die maandag pas mijn eerste test heb gedaan borsten waren ook al vanaf die donderdag gevoelig

misselijkheid is trouwens niet contstant gebleven
heb miss een keer of 6 gespuugd
ben alleen nog wel steeds snel moe
maar verder gaat het prima ik mag niet klagen
bij mijn zoontje kwam 13 weken lang alles eruit wat er in ging
ben toen ook 12kg afgevallen

wat dat betreft is deze zwangerschap  echt een kadootje

liefs ilona 14wk zwanger

Hoihoi,

ik ben eerlijk gezegd van in het begin van mijn zwangerschap mottig en missellijk geweest tot 14 weken...
Ik kon niks ruiken, alles stonk en heb bepaalde geuren die ik nu nog niet kan ruiken, zoals bepaalde waspoeders.
Maar denk maar, het is voor een goed doel...

veel succes ermee !!
Liefs van ons..
36 weken

hoi hoi..
ik ben nu 5 weken zwanger en af en toe een vlaagje misselijkheid,maardat komt en gaat.ook we last van buikpijn en mn borsten.
ik hoop dat het daarbij blijft..maar we zien wel..
xx

Hey Esther,

Ik snap helemaal waar jehet over hebt....
Ik heb ook een fobie met overgeven. Ik kan en ik durf het ook gewoon niet.
Ik ben nu ook 5 weken zwanger en heb er gelukkig helemaal geen last van!!
Ik kan alles eten en bij mij ruikt ook alles hetzelfde.
Maar goed, ik hoop dat het zo blijft.
Mijn moeder is bij allebei de zwangerschappen niet misselijk geweest dus ik hoop voor mij hetzelfde.
Ik ieder geval niet te veel aan denken.
Het enige waar ik nu "last" van heb is als ik ontspannen ben, bijvoorbeeld in bed lig of voor de tv zit dan krijg ik van die ongi krampen onder in mijn buik.
Dat is het enige....dus ik mag zeker niet klagen.
Geniet ervan zou ik zeggen...

Groetjes,

Mootje

Terug
Bovenaan