Wanneer begon bij jullie de misselijkheid??

Hai allemaal,

Bedankt voor jullie reacties, het is echt heel wisselend!
Ik ben nu 5 weken zwanger en ben nog niet supermisselijk, maar wel een beetje bij vlagen...
Mijn moeder had helemaal geen last van misselijkheid, dus ik hoop dat ik dat van haar overneem, haha

Maar, vooralsnog gaat alles goed, maar ik ben bang dat de misselijkheid pas volgt in week 6 of 7 (als de hoeveelheid HCG op zijn hoogst is)

Ik kan niets anders doem dan afwachten helaas..........

xx Es

Bij mijn eerste was ik vanaf week 6 misselijk, bij de tweede had ik nauwelijks last van misselijkheid, alleen wel een raar gevoel in mijn maag vanaf week 6, nu bij de derde was ik misselijk vanaf week 4.

Hai meiden,

Nou, nog steeds geen heftige misselijkheid hier, ben er nog steeds heel bang voor dat het nog gaat komen, maar de kans is groot dat het niet superheftig wordt bij mij denk ik omdat ik nu nog geen erge klachten heb... Als ik tel ben ik vandaag 7 weken en 2 dagen zwanger, maar ik dek zelf zo'n 6 en halve week...

Wat denken jullie, zal het goed blijven gaan???

xx Es

Fijn om te lezen dat niet iedereen misselijk is....

Zit mezelf vooral voor te houden dat het allemaal kan (niet misselijk zijn, geen last van dingen hebben enzo), maar als ik al mijn vriendinnen moet geloven....die zijn allemaal misselijk geweest en lusten geen van allen (op 1 na die het niet drinkt..) geen koffie meer... En ik heb nergens last van, soms alleen een wat wee-ig gevoel in mijn buik. Maar vragen kan nog niet, want niemand die het weet....
Ben trouwens nu 5.4 week, dus het kan nog komen met het gevoel...

hey dames

Ik ben nu 6 wkn zwanger en sinds wk 5 24/7 misselijk.
Word er best zat van ben namelijk een heerlijke eter en heb nu nergens zin in.
Heb wel wat tips wat helpt tijdens de misselijkheid:
Eet om de 2 uur kleine porties en eet niet in 1 keer veel. Verder als ik misselijk ben helpt het vaak als ik toch wat ga eten. Ook al heb ik daar geen zin in.
Ook kan ik slecht tegen geuren van koke en parfums.
Had niet verwacht dat ik hier zo snel last van zou krijgen.

liefs marjolein

Hoi, ik ben nu 33 weken en de misselijkheid moet nog komen!
Helemaal nergens last van gehad. Het enige waarvan ik over mijn nek ging was de geur van het konijnehok. Ik kon daar niet meer tegen. Manlief moest het hok verschonen, totdat ik zo'n 4 maanden was, balen he? ;-)
Ik rook sowieso alles 100 x beter dan normaal. Ik ben nu verkouden, dus nu ruik ik al drie weken niks, haha!

Succes, ik hoop dat het uitblijft!
Groetjes, José

Terug
Bovenaan