wanneer begon je je buikje te zien?

A

Anoniem

Guest
Hey meiden ik ben eigenlijk wel benieuwd wanneer je bij je 1e kindje je
buikje al kunt zien groeien, ik kan namelijk niet wachten tot het een
beetje zichtbaar is hahaha.

liefs meisje82

me to... ik kan ook niet wachten..

bij mij begint er al btje... tis hard en steekt iets meer na voren...

ben dik 6wk heen nu..

xxx

hey cennie, ja ben nu denk ik ook zo'n 6 weken heen, heb s'avonds wel
een dikker buikje dan overdag, maar goed we kunnen nog lang genoeg dik
zijn, haha

Met 6 weken kan je buik wat opgezet zijn omdat je darmen ook wat opzetten.
Je ziet het verschil wel als je buik echt begint te groeien.
Bij mij kon je met 14 weken wat zien (gewoon in de kleding niet natuurlijk) als ik voor de spiegel stond. Je ziet dat je buik niet onderin dik begint te worden, maar wat meer naar boven toe. En het voelt echt stevig aan.
Met 16 weken ben ik positiekleding gaan kopen, die ik met 17 weken ook echt al moest dragen. Met 16 weken ging je het een beetje met kleding en al zien, alleen mensen die het wisten natuurlijk. En vanaf een week of 17/18 was het duidelijker.
Maar ja, het loopt bij iedereen weer anders, dus ik kan het je niet voorspellen.
Het is natuurlijk geweldig als wat begint te zien, dat krijg je ook echt het gevoel zwanger te zijn, dan ga je het pas geloven.(ik tenminste)
Mijn zoontje is inmiddels ruim anderhalf!
En een tweede dat hoeft nog niet hoor! Maar ook dat heb je niet voor het zeggen... het moet maar lukken allemaal zo als je het in de planning hebt!
Heel veel succes dames!

Hey hey

ik ben nu 13 wkn en 4 dgn en je begint al een bolling te zien, en me buik is dikker maar dat komt door de darmen, hoe vies dat ook klinkt  Kan niet wachten tot dat vetbuikje een zwangerschapsbuikje gaat worden

Groetjes Claudia

Het hangt inderdaad af van je figuur en dat soort dingen, maar bij de eerste zie je het vaak pas veel later dan bij een tweede. Bij mij begon je pas iets te zien toen ik al over de 20 weken was... Ik zat toen inderdaad ook te hopen dat er eindelijk een buikje kwam! Aan de andere kant ook wel handig hoor, om nog lekker lang je gewone kleren aan te kunnen. Na de bevalling kon ik ook al heel snel al mijn oude kleren weer aan. Je hoort vaak van meiden die nog een half jaar of langer na de bevalling in zwangerschapskleren rondlopen en dat lijkt mij nou ook niet echt fijn.
Succes in ieder geval met de zwangerschap!

Groetjes Suzan (mv Max 4 november 2005)

hoi ladies,

Ik had al wel snel dat mijn kleren niet meer lekker zaten maar ben in week 15 pas echt zwangerschapskleren gaan dragen..
wat een opluchting. wat zat dat veeeeeeel fijner. toen kon men het ook wel al zien
ik kon ook niet wachten tot mijn buik ging groeien en tot ik het ging voelen.
De tijd ging zo snel!
(ben morgen 30 week) en nu nog maar +/- 10 week
argh wat komt het nu dichtbij...

Hoi,

Ik zit nu in de 14e week. Wat je bij mij ziet is dat mijn buik iets omhoog flink aan het uitzetten is. Met kleren aan zie je nog niet veel maar als ik voor de spiegel sta wel en als ik met mijn handen over mijn buikje heen ga (iets wat ik de laatste tijd nogal veel doe hahaha). En voorals savonds is mijn buik iets dikker dan overdag. Het is al wel hard en ik voel duidelijk iets zitten en groeien. Ik kan inderdaad ook neit wachten tot je de buik flink begint te zien hihihi!!!!

Liefs Aicha.

Terug
Bovenaan