wanneer begon je je buikje te zien?

Mijn buik kwam met 3 maanden, moest toen ook over op positiekleren.
ondertussen ben ik bevallen en was 23 kilo gegroeit en ben er pas 15 kwijt.
succes

hoi hoi

bij mij kon je het al zien toen ik nog geen 11 weken zwanger was. met 11 weken zwangerschap kan ik mijn eigen kleding al niet meer aan,ik bedoel daarmee mijn broeken toen moest ik al zwangerschaps broeken dragen.maar die zitten wel veel fijner hoor!! ik ben nu bijna 33 weken zwanger van mijn eerste kindje en heb uit eindelijk best wel een bescheiden buikje. als ik mijn buik vergelijk met andere zwangere zullen ze bij mij nie zeggen dat ik nog maar 7 weekjes tegaan heb. tot nu toe ben ik nog geen 9 kilo aangekomen dus dat vind ik best wel prettig,want wat er nu nie aankomt hoeft er strax nie meer af!! hahahah...

ik wens je heel veel succes en geluk met je zwangerschap!!!

groetjes joyce

hi ik ben nu ongeveer 5 weekjes zwanger van de 2de,maar ik heb al een buikje,je kunt echt zien dat ik zwanger ben.ik ben wel erg mager van mijzelf,dus daar ligt het ook aan.

Ligt denk ik wel aan je figuur, een vriendin van mij is bij het magere af en bij haar zag je het heel snel. Zelf heb ik altijd al een buikje dus ik denk niet dat het bij mij snel te zien zal zijn. Ik ben wel een paar kilo afgevallen en daar ben ik op zich wl blij mee, ik kan gewoon niet meer veel eten, eet nog maar de helft van wat ik normaal eet.

Gr. Roos

In het begin was ik erg misselijk en was ik 6 kilo afgevallen. Nu ben ik 18weken en is die 6 kilo er weer bij! Heb wel al een aardige dikke buik (2e kindje) en heb al een week of 3 positiekleding aan. Ben nu ook flink aan het eten, dus dat zal wel meehelpen, haha!

hoii

Ik ben nu 17 weken en 2 dagen, van mijn eerste kindje  bij mij zie je nog helemaal niets alleen mijn kleren zitten wel strak dus het begint te komen denk ik ( en hoop ik ook) ik ben ook al  7 kilo afgevallen maar mijn buik blijft wel zichtbaar maar komt ook dat ik wel iedere dag een paar keer in de spiegel kijkt of ik wel groei en dan valt het ook niet meer zo op.

xx

hallo

Ben nu zwanger van de 2e (pas 6wkn) en het schijnt bij de 2e sneller te gaan maar er is nog helemaal niets te zien.
Bij de 1e heb ik tot 20 weken mijn eigen kleren aan kunnen houden maar vanaf 18 weken begonnen ze toch wel wat te strak te zitten.
Ik ben eigenlijk helemaal niet dik maar toch kon je het pas heel laat zien bij mij. op het einde van de zwangerschap dachten veel mensen dan ook pas dat ik 5-6 maanden zwanger was. Was ook maar 9 kg aangekomen in de zwangerschap.
Maar ik denk dat het bij iedereen weer anders is want een vriendin van mij had al met 14 weken zwangerschapskleren aan.
Maar probeer het uit te stellen want op het einde ben je die kleren wel zo ongelooflijk beu. hahahaha
groetjes doortje

Terug
Bovenaan