Wanneer begon jullie kleine met kruipen???

Mijn zoon ging tijgeren met 5 maanden en 3 weken, dus dat was een hele snelle. Vanaf toen ging hij rustig de hele kamer door.  Echt kruipen weet ik eigenlijk niet meer.
 
Onze  zoon tijgerde met 5 1/2 maand en nu met 9 maanden tijgert hij nog steeds hij gaat al wel zelf staan en rond de tafel stappen ik denk dat hij gewoon lekker blijft tijgeren hij is namelijk watervlug op deze manier en hij vindt het wel best.
 
Kayleigh wordt van de week 8 maanden. Met ongeveer 6 maanden begon ze met achteruit kruipen. Met 7 maanden ging ze staan en twee dagen later kroop ze ook ineens vooruit. Nu stapt ze rond de tafel en in de box. Ze probeert ook wel eens over te stappen van de tafel naar de stoel maar dat lukt niet.

Debbie
 

Hoi hoi,

bedankt voor de reacties!
En ja, hihi, ik ben inmiddels alweer zwanger van de tweede. Als't goed is ben ik nu 8 weken zwanger. Krijg in mei pas de echo helaas.
Amy probeert wel steeds te kruipen, alleen met de buik op de grond, handen en benen in de lucht. Hahaha, en trappelen maar! Schiet dus op deze manier niet echt op hihi. Maar ik wacht rustig af.

Groetjes C.J.
 
gefeliciteerd hihi
Nou dat trappelen hebben wij echt gemist haha
lijkt me zo'n leuk gezicht sem begon gelijk vooruit te tijgeren!!
En kwam al aardig weg ze was nog geen 6 maand..
nu 7,5 maand wordt het meer kruipachtig zalk maar zeggen haha :)
Maar alles op zijn tijd he ;)
 
Mijn dochtertje begon te tijgeren met zo'n 7 maanden maar naar twee weken kroop ze al door het hele huis en toen ze 10 maanden was liep ze al los door huis.

Dus het akn ineens heel snel gaan.

En trouwens gefeliciteert.

Ik kan je zeggen dat het heel leuk is dat er zo'n weinig leeftijds verschil tussen zitten tussen mijn docher en mijn zoontje zit 1 jaar en twee weken en dat is nu al zo leuk.

Groetjes melissa
 
Terug
Bovenaan