wanneer begonnen bij jullie de weeen? (tijdstip)

Hier iemand die echt zit te wachten op het begin van de bevalling. Het rommelt nu al 4 weken (!!) en ben nu 42 weken zwanger. Heb het echt gehad!
Elke ochtend zonder weeen valt tegen, maar begonnen die bij jullie ook 's nachts. Vorige keer namelijk wel. Misschien begint het bij veel vrouwen ook 's avonds of 's ochtends of gewoon 's middags.....laat het weten, ben reuze benieuwd!

GROETJES ozcrystal

Hoi hoi, wat vervelend voor je zeg! Lang duurt het he!..
Ben zelf dinsdag 42 weken.. gisteren weer gekeken of er gestript kon worden, maar t zit nog potdicht! Vorige keer ben ik met 42 wk en 2 dgn gestript en daarna begonnen bijna gelijk de weeën, dit was rond 19.00uur. Dus t was niet echt spontaan. Ik heb weleens gehoord dat de weeën meestal 's nachts beginnen.. Sterkte en succes! Liefs Jude

helleeuw,

bij mij waren de vliezen om 3 uur 's nachts gebroken, en pas om 11.30 (ong.) kreeg ik weeen.
Dus bij mij was het gewoon midden op de dag!!

heel veel succes dames!!!

groetjes valerie

Bij mij begonnen de weeen om  7 uur 's avonds. De echte dan. De voorweeen begonnen   om 7 uur 'smorgens.
Maar goed,  7 uur 's avonds. En de volgende dag om 12 uur in de middag is onze zoon geboren.

de voorweeen begonnen aan het begin van de avond (hooguit menstruatiepijn, ik was ernstig aan het twijfelen of dit nu iets was of niet). Rond 11 uur 's avonds braken opeens de vliezen (ik lag net 5 min in bed) en tegen 00.30 begon de eerste echte wee.
(en even positief: om 5.48 is ze al geboren!)

Terug
Bovenaan