wanneer begonnen bij jullie de weeen? (tijdstip)

wat ontzettend fijn om te horen dat er meer zijn die op dat ene "krampje"zitten te wachten. Ik zelf ben a.s. zaterdag 40 weken en ebn het echt spuugzat. Zit nu bijna 7 weken alleen thuis en de verveling begint aardig toe te slaan. Allen kastjes zijn inmiddels schoon en heringericht. Ik weet niets meer ted oen, en ja dan ga je zitten wachten. Heb nu sinds gisteren lichte krampen onder in mijn buik. Alsf je je plas te lang hebt opgehouden of inderdaad bijna ongetseld moet worden, maar meer dan dit wordt het ook niet. het is dus een heel fijn gevoel dat er meerdere in hetzelfde schuitje zitten

Annet

Bij mij begonnen de weeën om 23.50 uur (nog net 2 dagen voor de uitgerekende datum). Ik lag net 5 minuten in bed. Ik herkende het meteen als wee en na de tweede braken de vliezen al.

Alhoewel het dus nog voor de uitgerekende datum was, was ik ook erg aan het wachten. Die avond waren we nog op bezoek geweest bij vrienden. Ik werd met hun auto naar huis teruggebracht en die vriend reed (met mijn toestemming) voor de grap eens flink over een paar verkeersdrempels, zogenaamd om de boel op gang te brengen. Drie kwarier later braken de vliezen. Of er echt een verband is met het autoritje weet ik natuurlijk niet ;-)

Groetjes, Marijke

Misschien ben je inmiddels al bevallen maar goed.
Ik kreeg 6 dagen na de uitgerekende datum om 17.00 uur weeën. Uiteindelijk is mijn zoontje 47 uur later geboren (16.08 uur, 8 dagen te laat).

Groetjes.

Bij mij begon het 's nachts om 2 uur met wat bloedverlies. 2 uur later kreeg ik wat krampjes. Viel wel mee, vond ik zelf. Om 7 uur 's ochtends ben ik uit bed gegaan en ben ik gaan lopen. De weeen werden toen wel wat heftiger, maar allemaal nog goed te doen. 2 uur later kreeg ik naast weeen ook nog persdrang. De verloskundige hebben we toen snel gebeld en toen bleek ik al 5 cm ontsluiting te hebben! Om kwart voor 10 kwamen we aan in het ziekenhuis en  pas daar  werden mijn vliezen gebroken.  Een uur later was mijn zoon geboren! Lekker snel dus allemaal. Het cliche is dus waar, de meeste bevallingen gingen snel. Het kan niet anders of jij moet nu ook al zijn bevallen. Wanneer is het bij jou begonnen?

Bij mijn eerste bevalling heb ik 's morgens rond 7 uur één klein krampje gehad, maar dat was niet zoiets van Het is begonnen! Verder de hele dag niks, tot ik 's avonds rond 9 uur half 10 weer zo'n krampje kreeg.. Alleen   bleef het daar niet bij toen, en de ene na de andere kwam.. Om 01.58 uur werd de kleine toen geboren..
Gr.

Om 21.00 begon het met wat krampjes, vanaf 03.00 werd het heftig. Om 09.11 is Tobi geboren.
Ik had ook al weken lang iedere avond om 21.00 voorweeen en als ik dan 'smorgens wakker werd was ik ook zo teleurgesteld. De voorweeen kwamen om de 20 minuten de echte weeen om de 10 minuten, dus toen had ik wel door dat het nu wel eens zou kunnen doorzetten.

Terug
Bovenaan