Wanneer begonnen jullie eerst klachten?

Hoi allemaal,

Ik ben zwanger van ons eerste kindje Ik zit nu in de 5e week. Ik heb nog niet veel kwaaltjes eigenlijk en daar maak ik me dan weer wat zorgen om;) Wanneer begonnen bij jullie welke kwaaltjes?
Ik heb eigenlijk bijna alleen nog maar last van vermoeidheid en snachts bijna niet kunnen slapen, veel plassen en borsten die iets gevoeliger zijn.

Liefs
Ellen
 
Hoi,
Bij mijn eerste en tweede heb ik ook bijna geen klachten gehad begon bij mij pas met 8 weken.Nu zit ik op 11 weken en voel me meer dan goed qwa klachten ben alleen misselijk dus denk dat elke zwangerschap en lichaam anders reageert.
Geen zorgen maken hoor, lekker van genieten
 
Maak je geen zorgen hoor! Ik was alleen heel moe en heel afentoe misselijk,meer ook niet..Niks geks aan dus! Zou er maar blij mee wezen,t kan altijd erger haha.
 
Na vijf weken werd ik in alle drie mijn zwangerschappen hondsberoerd. Non stop overgeven en veel afvallen. Veel mensen hebben gelukkig nergens last van, ik snap dat kwaaltjes je wel een signaal kunnen geven dat alles nog oké zit. Toch had ik die misselijkheid als kiespijn kunnen missen!
 
Bij de eerste zwangerschap had ik ook nergens last van behalve van gevoelige borsten, nu bij de tweede heb ik meer klachten van de 8ste week.
misselijk, moe en pijnlijke borsten..
Geniet van je zwangerschap zonder kwaaltjes! (tot nu toe) ;-)
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
HIer ook niet veel klachten gehad, bij beide zwangershappen niet. En ik maakte me er ook zorgen om ;-) en 2 gezonde kindjes gekregen...
Niet doen dus...heerlijk genieten en blij zijn dat het (nog) niet zo zwaar is als bij sommige andere vrouwen!
Geniet er van! Het vliegt voor bij!
 
Terug
Bovenaan