Wanneer begonnen jullie eerst klachten?

Gefeliciteerd!

Bij mij begonnen de klachten pas met week 35: mijn buik ging in de weg zitten. :) verder heb ik geen klachten gehad. Maak je geen zorgen en geniet van het ontbreken van je kwaaltjes!

Liefs Daisy
 
hoi allemaal,

ik durf het bijna niet te zeggen maar het lijkt wel of mijn erge misselijkheid nu ook wel een beetje verminderd is namelijk sinds gisteren ben ik minder misselijk en dat wel zonder de zetpillen dus hopelijk kan ik nu ook lekker genieten van mijn zwangerschap en ben ik minder beroerd : ))
 
Gefeliciteerd met je zwagerschap
ik.ben nu 7 weken zwanger en heb ook.bijna geen kwaaltjes.alleen gevoelige borsten en vermoeidheid. Ik zou zeggen geniet er lekker van.
 
gefeliciteerd met je zwangerschap en maak je niet te veel zorgen, tis per persoon heel verschillend. m'n schoonmoeder was 9 maanden misselijk, ik had bij m'n eerste niet zo veel klachten (wel wat zoals verslaafd aan ijsjes, broodjes en oliebollen) ben nu 38 weken zwanger en merk bij deze dat ik haast helemaal geen klachten heb. m'n schoonzus daarintegen (is bijna 33 weken zwanger kan niet meer tegen chocola en was vaak misselijk dus je hoeft niet persee klachten te hebben.

groetjes
 
Terug
Bovenaan