<p>Hallo,</p><p>Ik ben nog maar erg pril (5 weken) zwanger, maar ik weet niet zo goed wanneer ik mijn ouders en schoon familie ga vertellen. </p><p>Ik ben voorzichtig omdat we al 2 miskramen met 9 en 10 weken gehad hebben. Onze eerste miskraam was onze eerste zwangerschap en 2e zwangerschap liep gelukkig goed. 3e zwangerschap ook miskraam bij 10 weken vorige jaar op de oud jaarsdag. Mijn ouders wisten niet dat ik toen zwanger was. Heb ze ook niet meer verteld. </p><p>Gezien we dus 2x miskraam gehad hebben ben ik een beetje bang dat ik verdrietig kan maken mocht het mis gaan.</p><p>Oorzaak van de miskramen is niet duidelijk. Ze hebben aan dat het missed abortion is. </p><p>Ik vind het ook lastig om voor mij te houden. Aantal directe collega's weten nu wel. En ook heel snel geen ik last van de opgezette buik. Heb ook van nature een buikje maar dan valt het extra op. </p><p>Hoe zouden jullie het doen als jullie mij was.? Vertellen of toch wachten tot 12 weken echo?</p><p>Gr.</p><p> </p><p> </p>