Het vertellen is erg persoonlijk inderdaad, ik zit nu op 8 weken en een beetje en mijn ouders, broertjes en schoonouders weten het sinds deze week. Mijn moeder wist het als enige 2 dagen nadat ik erachter kwam. Maar die wist ook als 1 van de weinige van de hele onderneming die eraan vooraf ging.
Nu zie ik binnenkort voor het eerst alle vriendinnen sinds ik weet dat ik zwanger ben en ik weet eerlijk gezegd Nog niet goed of dat ik het ze ga vertellen. Aan de ene kant wil ik dat erg graag maar ik weet dat er een aantal dan hun mond niet zullen houden en dat daarna de grote vriendengroep het ook te weten zal komen. En dat is iets wat zowel ik als mijn vriend nog niet willen.
Het blijven lastige dilemma's. Mogelijk dat ik 1 van de vriendinnen inlicht en dat we met zijn 2tjes dan de gesprekken weg kunnen blijven sturen van lastige vragen.
Of ik vertel nog steeds in het traject te zitten.... Al voelt dat wel weer meer als liegen. Dan krijg je een hoop medelijden en bezorgdheid en daar heb ik ook geen zin in.
Aaaaargh hahaha maargoed zo te horen hebben we allemaal last van deze dilemma's. Niet willen liegen, bang zijn dat het fout gaat, het bij jezelf willen houden... Lastig lastig ;-)