Wanneer ben je een "oude" moeder??

Hoi allemaal,

Ik ben 34 en 2 jaar bezig voor de eerste. Ik geef mezelf nog ongeveer 1 jaar en als we dan geen kindje mogen krijgen laat ik me stereliseren.

Reden? : Omdat we nu al een poos in de MMM zitten en als we straks IVF gehad hebben,en dat heeft niet het zo door ons gewenste resultaat,  sluit het boek.

Tegen die tijd ben ik ruim 35,en de kans dat er dan een zeer gewenst,maar onverwacht kadootje de hoek om komt is klein.Mogelijk.. maar klein.

Ik persoonlijk denk dat de ouderdom van de moeder niet bepaald wordt door hoe oud je het krijgt,maar hoe jong je je blijft voelen.Ik hou er nog steeds va om met vriendinnen even lekker een avondje de kroeg in te duiken,bioscoopje te pakken etc.

grrrrrrr.. om de een of andere reden ging daar ff wat fout.. mgoed.

Hoe oud je bent wordt bepaalt door je acties,hoe oud je je voelt.. is puur gevoelsmatig.En daar kan je iets aan doen denk ik als je wilt.

Genieten van elke dag dat de zon opkomt.Blij zijn/blijven dat je iemand hebt die van je houdt.

En als iemand anders je te oud vindt om een kind te krijgen,vertel ze dan maar precies wat ik nu ga zeggen.

Je kan me de boom in met je te oud zijn,we krijgen een ontzettend mooi kadootje,en daar gaan we van genieten!!!

Dat zou IK tegen dat soort mensen willen zeggen.hihihi

Liefs Maggy

Lieve allemaal!!! Wat een leuke reacties... had ik niet verwacht!!

inderdaad, soms zie je jonge meiden lopen die er al zoooo afgeleefd en oud gekleed zijn... ik krijg nog genoeg aandacht van het mannelijk (en ook van het vrouwelijke) geslacht om te weten dat ik er goed uitzie... ondanks mijn al 33 (!!!) jaren... ik moet nu inderdaad ook wel lachen dat ik eigenlijk gewoon nog een jong wijffie ben..  ook al voel je je soms wel 80!!! Maar dat zal iedereen weleens hebben toch?!!

Wat we gaan doen is het volgende; verhuizen... veel oefenen voor het echie.... met de pil was ik 2 maanden geleden al gestopt...   en na het verhuizen in november zien we het wel weer... het is per slot van rekening maar 38 weken zwangerschap in mijn geval en dan heb ik er wel een heel kind voor terug!!!  Wat is 38 weken op een heel mensenleven....!!!

Wat we samen wel besloten hebben dat als het een jongetje zou worden (wat ik superhoop want ik ben helemaal jongentjesgek!!!) dat ik hem als 2e naam de naam van mijn broer mag geven.... superlief geschenk van mijn mannetje om daar mee in toe   te stemmen want het heeft toch een hele emotionele lading....

had zelfs al een gedichtje; een 1e naam zoals je zult gaan heten en  je 2e naam opdat we  jouw grote oom  nooit zullen vergeten.... zit er nu gewoon bij te huilen... bah... blijft gevoelig..... ga even bakkie koffie drinken....

liefs
sunny

Terug
Bovenaan