Wanneer bevallen van eerste?

<p>Hallo allemaal!</p><p>Heel lang geleden dat ik hier wat heb gelezen en heb gereageerd..<br />Ben nu 38+2 weken zwanger en ik ben het wachten nu eigenlijk wel zat hahah. Ik heb zelf heeeel erg het gevoel dat het eerder gaat komen dan mijn uitgerekende datum (25 september), maar bijna iedereen vertelt mij dat de eerste vaak later komt.</p><p>Daarom ben ik heel nieuwsgierig naar jullie ervaring, niet dat dat iets aan mijn situatie verandert, maar toch hihi. </p><p>Wanneer kwam bij jullie de eerste? </p>

Haha herkenbaar, dat wachten duurt dan zo lang he. Ik vond het vooral irritant dat ik niet wist wanneer en wat er kwam wat ik moest verwachten hoe het zou voelen, ik was 5 juli uitgerekend en ze is 6 juli geboren  :) succes met de laatste loodjes!

Haha ik wist ook zeker dat mijn zoontje eerder zou komen. Ik was er heilig van overtuigd. Totdat ik de 40 weken passeerde en nog een dag en nog 1. Met 40+3 ben ik uiteindelijk bevallen. Maar jeetje wat was ik het de laatste weken zat. Bij iedereen is het anders, maar verheug je niet te veel op je gevoel dat je kleintje wel eerder zal komen, want het viel mij toch wel tegen dat ik met 40weken nog niet bevallen was. Succes met de laatste loodjes!

Het verschilt per persoon. 
Mijn zus is met 36 weken bevallen en met 37+2.
Mijn andere zus is met beide zwangerschappen in week 38 bevallen.
En ik ben inmiddels 38+2 (ook 25 september uitgerekend). Ondanks ik af en toe wel denk het gaat beginnen is het nog steeds stilletjes. Al ben ik wel extra onder controle sinds vandaag ivm vochtverlies wat ik in de gaten moet houden (omdat het vruchtwater kan zijn). Maar ik begrijp jou vanaf week 36 dacht ik al dat het kwam ivm kwaaltjes. Maar nog steeds wachten we geduldig op ons 1e kindje.. 

Mijn zoontje kwam met 32+6 weken. Nu 27 weken zwanger van nr 2 en ik hoop dat ze langer blijft zitten dan haar broer, dus wees blij dat het nog even blijft zitten. Het kan ook anders aflopen

Terug
Bovenaan