Wanneer bevallen van eerste?

Hahaha! Ja dat hoopte ik ook maar not. Op de uitgerekende datum braken mn vliezen en met 40+1 is mn baby geboren!
Je hoort het misschien vaak maar meid, rust veel, SLAAP wanneer je dat wilt, laat je haar of nagels doen, relax.. want straks is alles anders ♥️

Wauw wat veel leuke reacties!
Hahah, zo te lezen moet ik echt nog even flink geduld hebben! Spannend hoor! Wij weeten ook nog niet of het een jongetje of meisje is, dat maakt het wachten ook best pittig op het moment hihi. 
Aanstaande woensdag heb ik in ieder geval nog een heerlijk zwangerschapsmassage op de planning staan. Heb gelezen dat dit de boel ook kan opwekken, dus ik ga duimen hahah!
Bedankt allemaal! 

Ik was er heilig van overtuigd dat ik rond de 38 weken zou bevallen, maar ben inmiddels 40+2 en nog steeds aan het wachten.... :(
Mijn advies is om jezelf echt niet voor te houden dat je eerder gaat bevallen, maar later, dan kan het alleen maar meevallen! Ik heb mezelf echt teleurgesteld door te denken dat ik de 40 weken nooit zou aantikken :(

Ik heb inderdaad ondertussen mijn gevoel bijgesteld naar 1 oktober hahah. Hoopte heel erg op de mooie datum van vandaag, maar helaas :p Jij ook nog even sterkte, 1 voordeel, het kan niet lang meer duren!

Terug
Bovenaan