Wanneer borstkolf kopen?

In principe pas wanneer je weet of de borstvoeding lukt. En je zeker weet dat je, ook wanneer je weer aan het werk gaat, borstvoeding wilt blijven geven.
Bij borstvoeding kan je de eerste 4 tot 6 weken, beter niet met de fles voeden, omdat de de fles ervoor kan zorgen dat de borst minder goed gepakt wordt.


Mocht je er in de kraamweek even een nodig hebben om de borstvoeding aan te zwengelen kan de kraamverzorgster je vertellen waar je hem kan huren.
 
Je moet niks. Dat ten eerste. Als je beslagen ten ijs wilt komen aangaande het geven van borstvoeding, dan is het aan te raden om een informatieavond over borstvoeding bij te wonen. Daar krijg je alle informatie die je nodig hebt en kan je alle vragen die je hebt stellen, ook over de aanschaf van een kolf.
 
Je kan ook eens rondvragen in je omgeving of iemand er nog een heeft bewaard, dan kan je ook uitproberen, zonder gelijk dat geld uit te hoeven geven, want er zijn veel verschillende types op de markt.
 
Ik heb er na mijn bevalling pas 1 gekocht toen ik wist dat ik hem nodig had.
Heb hem via marktplaats gekocht en de enkel nieuwe flesjes gekocht incl het schild…
 
Terug
Bovenaan