Wanneer box opruimen?

<p>Hallo allemaal,</p><p>Onze dochter is nu bijna 9 maanden en zit constant met haar benen vast tussen de spijlen van de box. Ze vind het ook niet leuk meer, liever speelt ze gewoon op de vloer. Wanneer hebben jullie de box weg gedaan? </p>

Wij hebben hem pas bij 13 maanden weg gedaan toen mijn dochter ook al 2 maandjes liep. Ik vond het erg handig voor de momentjes dat ik even naar boven moest of naar de wc.  Wij hebben echt een boefje rondrennen die ik voor mijn gevoel geen moment alleen kon laten.  

Onze zoon is nu bijna 1 jaar en om bovenstaande reden laten wij hem ook nog even staan. Hij speelt er niet meer echt in maar wel handig om hem even gauw in te zetten en hij niks "stouts" kan doen ?

Onze boef van 1,5 zit er soms nog even in als ik naar de wc moet oid. Ook echt een ondernemende boef die ik niet alleen laat, ook ivm de hond (vertrouw ze wel, maar uit principe laat ik ze niet zonder toezicht alleen). Soms als hij heel moe is, vindt hij ook nog even rust in de box. Maar we hebben een grote keuken dus hij staat niet echt in de weg moet ik zeggen, dat scheelt vast ook.

Ik vind het eigenlijk zelfs minder veilig ivm dat ze steeds vast zit ? zou dat snel veranderen als ze kan kruipen oid? Nu staat de box er meer als speelgoed opslag ?

Wij hebben hem weggehaald toen de kleine man bijna 5 maanden was, omdat de kerstboom er moest staan. Wij waren principieel eigenlijk tegen een box, maar hadden ons toch over laten halen door anderen, omdat het handig zou zijn.. kleine man heeft er denk ik in zijn hele leven 10x ingelegen.. wij overwogen een grondbox, maar uiteindelijk nooit aangeschaft (misschien wel een idee voor jou)
Wij hebben nog nooit zo'n sober huis gehad, er staat nagenoeg niks moois.. maar zo kan meneer ook bijna niks stouts doen, zodat ik niet de hele dag als politieagent rond loop ?. Onze zoon is nu 13 maanden en ik heb er geen spijt van dat wij geen box hadden

Wij hadden hetzelfde probleem met beentje die vast kwamen te zitten. Wij hebben toen de box opgeruimd en in plaats daar van een campingbedje weg gezet zodat ze daar wel even in kan wanneer ik even niet op haar kan letten of mijn handen vrij moet hebben.

Hier pas na 2 jaar :p was echt haar rustplekje. Ze vond het er heerlijk als ze wat druk was geweest. Die beentjes vast dat stopte hier vrij snel ook weer, toen ze ging kruipen ipv rollen 

Terug
Bovenaan