wanneer de box neerzetten?

A

Anoniem

Guest
wanneer gaan of hebben jullie de box neergezet?

ik moet 12 weken.

groetjes

we hadden de box pas in de kamer gezet toen ons zoontje geboren was. toen we thuis kwamen uit het ziekenhuis heeft papa met opa de box van zolder gehaald en in de kamer gezet. ik zou dus nog lekker wachten als ik jou was, dat ding staat alleen maar in de weg en je hebt hem toch nog niet nodig.

Hoi, wij hebben alle 3 de keren de box in de kamer gezet vanaf het moment dat ik thuis mocht bevallen, dus met 37 weken. Staat zo gezellig in huis, vind ik Veel succes Wendy mv Bas,Iris en Thijs

Hoi,

Met die vraag liep ik ook rond...
Wij hebben hem met 36 weken in elkaar gezet. Eigenlijk wilde ik het rond de 37 weken doen, maar die week is mn man weg voor zn werk, dus nu maar eerder gedaan.
Wij hebben er voor gekozen om het voor de geboorte te doen, zodat we straks alle tijd hebben voor de uk en niet daar nog mee aan de slag moeten. Moest ook alles klaar hebben voor de beeb, dus ja.... Hij staat bij ons niet in de weg en ook ikmoet toegeven dat het wel een knus gezicht is!

Groetjes Anoek
( 36w3d zwanger van nr 1)

hoi,

is dus persoonlijk wanner je de box wil plaatsen, maar kan je aanraden als je dieren heb, vooral katten, hem eerder te plaatsen, zodat die beesjes er aan kunnen wennen en niet in de box gaan.
ik moet nog ff maar ga hem zeker eerder plaatsen dan de bevalling. wanneer weet ik nog niet.

succes.

gr. bambi

Hallo

Ik ben de box al meer als een maand staan.
Alleen het kleed moet er nog in.
Ik heb hier een kat rond lopen.
Heb de box eerst vol met ballonen gestopt. Zo dat ze er uit blijft.
Nu heb ik de ballonen er uit gehaald omdat de kat er nu aan gewend is.

Groetjes peggy
35 weken zwanger.

Hoi,
Wij hebben de box ook neergezet met 36 weken, zodat de huisdieren er ook aan kunnen wennen en ik vind het ook wel makkelijk dat hij alvast in elkaar zit!

Hoi,

ik had de box met 39 weken in huis staan en beviel met 41 weken.

groetjes nice

Terug
Bovenaan