wanneer de box neerzetten?

Hoi hoi,

Wij hebben hem ook al eventjes staan, ook omdat we 2 katten hier hebben lopen, dus eerst de box met ballonnen gevult.
Hier staat ie ook niet in de weg en vin het ook wel knus staan :)

succes!

Hoihoi,

Wij hebben m ook al sinds eind januari staan. Dit ook ivm onze twee katten die erge moeite hebben met alle veranderingen in huis. Ik heb er ballonnen in gedaan en de katten zijn er nog steeds niet in geweest!
En inderdaad het staat zo gezellig hihi.

Liefs Reneke

39 weken

Voor de huisdierenmama's nog een tip: als je de ballonnen eruit haalt, kun je eerst nog even alufolie in de box leggen. Dan schijnen ze er ook zo weer uit te springen ;)

Bij ons komt ie ook met 36 weken zwangerschap te staan.... we hebben een hond en haar mandje zal iets opschuiven door de box, en wil dat ze dan wel goed gewend is aan dat ding....

Maar ik zeg ook eerlijk dat het voor mijn eigen is, ik zou hem nu al wel neer willen zetten (ben 30wk+2dgn zwanger) want het staat zo leuk, en het is alweer een stap richting het einde hahahaha.....

Bij de eerste ( nu 1.5 ) stond hij met 20 weken al op dit omdat we wilden kijken of hij compleet was en jah als hij toch staat haha.. nu bij de 2de ben 23 weken zwanger en denk dat hij rond de 36/37 weken opgezet word meer ivm ruimte en alle speelgoed van onze zoon en een grote rieten hondenmand.. dus zolang als het nog niet nodig is kan ik de ruimte nog goed gebruiken.. maar gezellig ziet het er wel uit dan

Ik heb twee katten en zowel de balonnen als het aluminiumfolie hebben niks geholpen. Balonnen werken wel, maar alleen tijdelijk; zodra je ze eruit haalt, is het effect weg. En alu-folie: ik heb een keer een kat betrapt in een diepe slaap bovenop het folie!!!

Als de baby erin ligt, komen de katten niet in de box, toch te eng denk ik. Maar ook als de baby er niet in ligt, wil ik ze er niet in hebben vanwege de haren. Daarom dekken we de box nu maar af met een zeiltje 's nachts en als we er niet zijn.

Ik had de box geloof ik rond de 39 weken staan. Zat op tijd want madam kwam pas met 42+1 en dan nog na medisch ingrijpen. Zonder ingreep had ze nu nog in mijn buik gezeten denk ik, haha....

Mijn ervaring is dat katten gek zijn op aluminiumfolie, dus denk dat het bij geen 1 kat werkt. Dat spul maakt nou eenmaal een mooi geluidje.

Terug
Bovenaan