wanneer de box opzetten?

hoi meiden,

even een vraagje ?
moet je de box ook al op tijd beneden hebben staan?
wanneer zetten jullie hem klaar?
misschien stomme vraag maar ik was benieuwd.

groeten taz

Ik heb hem al enkele maanden staan. Spullen waren binnen en wilde het in de huiskamer ff uitpakken, vond zo gezellig dat ik hem direct heb laten staan. We hebben een hele lieve hond en die heeft nu vast aan de box kunnen wennen. Maar ik denk dat er geen richtlijn voor is wanneer die er moet staan. Als de kleine er is is het uiteraard wel makkelijk....     Weet niet hoelang je nog moet...

Groet Sam
34 wkn, 3dgn

Hai

Wij hebben de box pas neergezet toen ons zoontje geboren was.

Ik lag toch bijna de hele dag op bed in de kraamweek.

Alleen savonds was ik beneden als er geen visite was en dan is het wel makkelijk om hem/haar daar even in te leggen.

Succes.

Wen 2e kindje

Hoi Taz,

Maakt niet zoveel uit, maar het is wel handig om te kijken of hij wel compleet is. Ik heb het meegemaakt met een kinderwagen die ik in elkaar ging zetten nadat de kinderen geboren waren. Was hij niet compleet! Gelukkig kon ik een wagen lenen, want het duurde best lang voordat het geregeld was.
Zelfde met de meubeltjes voor het kamertje. Kloptje ook niet helemaal en ging ook een tijdje overheen voor het geregeld was.

Succes!

Groetjes,
Marianne

hoi hoi

Wij hebben 3wk voor dat onze zoon is geboren de box in de kamer
gezet.Dat hebben wij meer voor de katten gedaan want het is voor
hun natuurlijk wel heel lekker om in te liggen zo hebbe wij ze kunnen
leren dat ze niet in de box mochten komen.Maar je moet het zelf weten
onze zoon lag de eerste dag in zijn kinderwagen bak in de box.Succes gr anita

We hebben de box nog niet eens. Het is handig, maar niet noodzakelijk direct.

Wij krijgen de box waarschijnlijk van mijn ouders, binnenkort gaan we er één uitzoeken.

Miep

Hoi,

Wij hebben de box de eerste keer ruim van te voren in de woonkamer gezet, om de honden er aan te laten wennen en om te kijken of het helemaal compleet was. De knuffeltjes en dergelijke die ik kreeg voor mijn bevalling legde ik er in, vond ik zoooo leuk en wisten de honden ook meteen dat het voor de baby was en niet voor hun.

Nu gaan we dat ook weer doen zodat ons zoontje er ook alvast aan kan wennen en dat alles wat in de box ligt straks voor de baby is.......

Succes, Angel  

Wij hebben hem een maand voor de uitgerekende datum gekocht en in elkaar gezet.
Niet voor niets bleek al meteen , de box had een mankement en moest weer terug.
Ze hadden de boxen wel op voorraad dus wachten erop was niet nodig.
Aangezien we klein wonen had het weinig zin om hem elders neer te zetten , dus hebben we hem laten staan in de woonkamer. Vonden we ook wel gezellig en zo konden we er zelf ook extra aan wennen.

Vond hem ideaal en gebruik hem nu af en toe nog steeds als mijn dochter even heel vervelend blijft of ik iets moet doen waarbij ik haar niet in de gaten kan houden (Ze is inmiddels net 1 jaar geweest). En hij blijft nu staan tot de 2e komt in september.

Groet Xanthe

Terug
Bovenaan