wanneer de box opzetten?

Bij de eerste hebben we hem een maandje voor de datum in de kamer gezet om de katten er aan te laten wennen en te leren dat ze er niet in mochten liggen!!!
Nu bij de 2e stond hij er nog vanwege de eerste (ze schelen 19 maand) en hebben we alleen de bodem weer omhoog gezet.

Groetjes,
Marije

Bij de eerste stond hij er ong. 2 maanden van te voren. Idd we hadden hem gekocht en in elkaar gezet en hij stond zo leuk...

Bij nr 2 een maand van te voren denk ik. Dat was omdat ik de kamer waar hij stond ging schilderen en de box daar giga in de weg stond. (hij stond daar gewoon ingeklapt hoor)

Oh ja ik heb hem toen weggedaan toen mijn zoontje 1 jaar was geworden.

Wij hebben die van ons nu 1,5 week staan en ik ben over 1,5 weekn uitgerekend.
Ook vanwege katten die moeten leren dat het geen mandje is!
Hahaha!
En terrecht want ze vinden het heel aantrekkelijk!

Groetjes Mandy
38 wk en 4 dagen

Oh fiew... Ik schrok alweer. Ik had ook nog niet meteen het plan een box aan te schaffen. (We wonen nogal klein). Ik dacht echt dat ik weer stom was met mijn idee, maar gelukkig zie ik dat er meer zijn die pas later een box neerzetten.

groetjes,
Wietske

Trouwens, onze woonkamer is ook vrij klein, wij hebben een mooie, niet al te grote box bij de babydump gekocht.
Maat: 80 cm bij 90 cm.
Ideaal voor als je woonkamer niet zo groot is en toch genoeg ruimte voor de kleine, ook om later in te spelen.

Een box schaffen wij pas later aan, omdat we een hele mooie
mand te leen krijgen van familie. Daar hebben al heel wat kleintjes
in gelegen, en vind het een mooi ding. Tis gewoon een hele grote
mand, soort bedje zeg maar, en die zetten wij de eerste maanden
hier in de huiskamer neer.
Ik heb die mand nog niet, maar zal binnenkort wel komen, maak
me daar geen zorgen over.

xx Syrah (33 wk)

Hoi,
Wij zetten de box ook pas neer als ons guppie er is. Omdat het best wel een groot ding is in de kamer, ik wil zolang mogelijk zonder, dus ik denk dat mijn man hem in de kraamweek in elkaar mag zetten.
Mar

Terug
Bovenaan