Wanneer de eerste echo?

ooh hahaha wacht ik las het verkeerd dacht dat het twee berichten waren. Je hebt het vandaag geschreven.... we zullen ongeveer wel bij elkaar in de buurt echo's krijgen.... kijk jij er ook zo naar uit?

Chantie (uitgerekend 4-10) 1e echo op: ? vk 1 mrt
Dory (uitgerekend 8-10) 1e echo op: 15 maart

Zo heb mezelf even toegevoegd aan het al te lange lijstje hihi.
Ik mag 1 maart voor de eerste keer naar de vk en hierna mag ik een afspraak maken bij de echopraktijk. maar dat zal niet veel later zijn.

Ben vandaag precies 5 weken zwanger en heb dinsdag 16 feb een afspraak bij mijn gynaecoloog. Krijg met 6 weken de eerste echo, dus wellicht a.s. dinsdag al en anders nog een paar daagjes wachten. Ik krijg dinsdag in ieder geval wel te horen wat ik de komende maanden qua echo's en opvolgingen verwachten kan. Spannend.

(Ik sta onder controle van de gynaecoloog, omdat mijn eisprong opgewerkt moest worden d.m.v. Clomid. Na 4e poging was het raak.)

Groetjes maar weer,
mamadani

heb net de verloskundige aan de lijn gehad...22feb. krijg ik mijn eerste echo!!
ik ben 12 oktober uitgerekend.
wel erg spannend voor ons hier, vorig jaar was ik ook zwanger maar dat bleek niet goed te zijn. ik heb een molazwangerschap gehad.
aan de ene kant heeeel blij om zwanger te zijn aan de andere kant heel angstig.
als ik die echo maar gehad heb, dan kan ik zelf zien of alles okay is met mijn kleine beer.
groetjes mamabeer

Terug
Bovenaan