Wanneer de laatste voeding eraf?

Hoi,

Ik geef hem nog geen diksap hoor, alleen 's-ochtend fruit en 's-avonds groente met een danoontje (vind ie het einde).
Maar bedankt voor de tips ik denk dat ik hem inderdaad 's-avonds wat vollermoet stoppen.
Oja nog een vraagje hoeveel slapen jullie kids nog overdag,jasper slaapt meestal 's-ochtend van 10.00 tot 11.30 en dan 'smiddags nog een klein uurtje. 's-avonds gaat hij meestal rond 19.00 uur slapen.

Groetjes
 
hoi,
romy wordt om 7 wakker , dan drinkt ze en gaat vaak nog weer terug naar bed tot 9.30.
dan wil ze er om 12 weer in voor een uur of anderhalf en als ze een drukke middag heef gehad dan om 17 uur nog een hazeslaapje.
savonds gaat ze ook tussen 19 en 19.30 en dan komt ze er om 22.30 uit voor haar pap en nog even te drinken.
ze is nu bijna 10 maanden en als ze tandjes krijgt slaapt ze meer.
helemaal te vergelijken is het niet hoor, de een heeft toch iets meer behoefte als een ander, zo lang je kindje vrolijk is en geen uur nodig heeft m in slaap te vallen gaat het allemaal goed!
groetjes miranda
 
Hoi kristap,

ik heb dat probleem met doorslapen ook gehad. Heb vanalles geprobeerd (kolven en johannesbroodpitmeel erbij, flesje geven en zelf kolven, pap geven), maar niets hielp. Ben toen gewoon doorgegaan met borstvoeding, omdat dat 'snachts wel heel erg handig is. Uiteindelijk is het vanzelf over gegaan.
Kindjes geven zelf aan wanneer ze door kunnen slapen. Verwacht geen wonderen van flesjes en pap!
 
Terug
Bovenaan