Wanneer de med. molen ingaan?

quote: bijnaeenbaby reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-03-2007 08:01:26'));

Bij een samenlevingstest moet   je rond middernacht vrijen en dan maken ze de volgende ochtend in het ziekenhuis een kweekje om te zien of er nog levende zaadcellen bij jou binnen zijn. Wij hebben deze test 3enhalve week geleden gehad, en hij was helaas negatief (de zuurgraad bleek bij mij niet goed te zijn). Tot mijn verbazing bleek echter vorige week dat ik toch zwanger ben (na ruim een jaar proberen)! Ik ben nu bijna 6 weken en geloof nog steeds niet dat we echt een kindje krijgen...er kan nog zoveel misgaan, doodeng...
Jullie in ieder geval veel succes!

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik hoop voor je dat het allemaal goed zal gaan!! Bedankt voor je uitleg,

groet,
Patricia

dank je wel, het voelt nog steeds onwerkelijk...
jullie hier allemaal heel veel succes, ik leef met jullie mee (weet hoe naar het is als je zo graag zwanger wilt worden en het gebeurt maar niet...)

Goed om jullie verhalen te lezen! Ik heb eigenlijk dezelfde vraag, wanneer ga je nou eigenlijk die stap zetten naar de huisarts.

Wij zijn nu een jaartje bezig, en afgelopen weekend ben ik helaas weer ongesteld geworden. We gaan nu aan ronde 13 beginnen, en hebben twijfels of we naar de huisarts zullen gaan.
Het is niet zo erg dat we misschien nog wel een poosje moeten wachten op een kindje, het is ontzettend welkom maar we hebben geen haast. Aan de andere kant wil ik toch wel heel graag weten of alles lichamelijk in orde is. Straks zitten we namelijk voor niks zo lang te proberen...

In elk geval ben ik deze maand begonnen met temperaturen. We zullen zien!

Hoihoi,
Ik denk ook dat je je gevoel moet volgen en er met zijn 2en achter moet staan.

Wij zijn na een jaar naar de huisarts gegaan. Ik had zoiets van je kunt wel blijven proberen, maar het leek of we voelden dat er iets was. En had ook van als ik een half jaar wacht en er blijkt iets mis te zijn, dan krijg ik spijt dat ik niet eerder ben gegaan.
Ik heb ook getemperatuurd en dat zag er goed uit. Leek mijn eisprong goed te zien, maar ja blijkbaar zegt dat niet zoveel, want toen ik onderzoeken kreeg, bleek dat ze (de eitjes) toch telkens te klein waren.........
Stel dat je wordt doorgestuurd, jullie maken de beslissing wat je wel en niet wilt. Gaat alles te snel naar je zin, kun je wachten, stel dat er een behandeling ofzo nodig is.
In sommige ziekenhuizen zijn wachtlijsten, stel dat je een behandeling nodig hebt met iui, ivf, icsi, moet je wachten en als je dan zo graag wilt, kan het wel eens lang duren.
Succes hoor!!!!

Terug
Bovenaan