Wanneer de nacht in

Ik denk dat je het prima doet. Ik legde mijn dochter op die leeftijd ook overdag dagelijks (soms een paar keer) in haar ledikant op haar eigen kamer. Zo kon ze alvast wennen aan haar kamer en de stilte daar. De ene keer ging dat goed en de andere keer wat minder. Zo rond de 16 weken legde we haar daar ook s' avonds in bed. Ze sliep daar net zo goed als dat ze bij ons in de kamer deed.
 
Onze zoon (9 weken) blijft ook met ons beneden tot we zelf naar bed gaan. Heel soms lukt het om hem al eerder slapend in de cosleeper te leggen maar vaak ook niet.

Overdag probeer ik hem regelmatig in z'n bedje te laten slapen maar op de een of andere manier wil dit nog niet lukken. Hij is dan in slaap gewiegd en wordt dan vaak 5 min nadat ik hem weggelegd heb weer wakker. Vervolgens kan hij wel makkelijk een uur lang op mijn arm slapen. Dus overdag slaapt hij vooral op mij, in de kinderwagen of in de draagzak.
 
Die van mij 5 dagen oud slaapt in wiegje naast ons maar gaat na het eten dus daarna krijg ze kv of borst en dan leg ik der weg in bed.
dus ligt ze alleen tot dat wij naar bed gaan
 
Mijn vrouw ging altijd met onze dochter rond 20u30 samen slapen (co-sleeper) en we stonden op rond 06u à 06u30.Tussendoor wel de flesjes nog. Dit deden we tot ze ongeveer 3 à 4 maand was en naar haar eigen bedje ging.

Nu, 15 maanden, gaat ze rond 19u naar bed en is ze nog steeds om 06u wakker :). Later krijgen we haar er echt niet in.
 
Terug
Bovenaan