wanneer de rest gereed?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Het babykamertje is helemaal gereed. Mijn vraag is echter vanaf welke week zetten jullie bijv. de box en kinderwagen klaar?

Ik wacht jullie reacties af!

Groetjes!

Hoi

Bij ons staat bijna alles al klaar incl. box en wandelwagen. Alleen de gordijntjes en het hemeltje  moeten nog genaait worden en ik wil nog een paar muurschilderingetjes maken.
Voor ons is het waarschijnlijk net op tijd, en krijg ik de rest niet meer af voor de kleine komt. Ik heb nu al 24 uur last van krampen en ze komen steeds regelmatiger en korter op elkaar. Waarschijnlijk laat onze kleine niet lang meer op zich wachten. Vanmiddag om 3 uur belt de vk mij terug en dan kijken we wat we gaan doen, afwachten tot morgenmiddag (dan heb ik een afspraak staan) of ze komt langs om te kijken of ik ontsluiting heb. spannend hier dus.
Ik zou zeggen, als je de ruimte hebt, zet alles lekker klaar, dan kun je er ook aan wennen en dan kunnen de spulletjes ook even luchten voordat de kleine er in komt.

Groetjes Natalie
(36w3d)

Wauw spannend joh! Heel veel succes, dan lijkt het erop dat de kleine inderdaad niet lang meer op zich laat wachten....
Wij wachten jouw berichtje weer af, want je houdt ons wel op de hoogte hè?!

Ik ga denk ik volgende week de rest ook maar klaar zetten, dan ben ik 34 weken....

Groetjes!

Wij hebben ook de babykamer klaar, nou morgen de gordijnen ophangen en klaar.
De box staat er ook al, de kinderwagen moet binnen  2 dagen komen.
Dat is allemaal klaar, het enige probleem wat wij hebben, ik heb in Griekenland gewoond, nu wacht ik nog steeds op een bewijs uit GR dat ik niet getrouwd ben, dan vertalen, daarna kan ik als ons kind geboren is het kind op mijn vriend zijn achternaam zetten, (mn vriend is nl grieks). Echt niet normaal ik heb geen rust gehad met al die papieren enzo, dit was niet het enige.
Nu ben ik ook nog zo dat alles af moet zijn etc. Ik hoop dat ik nog mn beetje rust kan vinden.......

Iedereen veel succes met de bevalling!!!

xxx miranda   36+4

Hoi Meiden

Het   is hier inderdaad begonnen. Om 3 uur bleek ik 4 cm ontsluiting te hebben en ben dus naar het zh gegaan. Daar zit ik nu op de verloskamer.
inmiddels 5 cm ontsl..

jullie horen het wel hoe het afloopt.

gr natalie

Spannend meid!!!

Geniet van alles!!!
we wachten af!

liefs Jenny

Hoi nathalie,

spannend zeg. Ben je nu in het ziekenhuis? Wanneer was je uitgerekend dan?

Ik had net gehoren gekregen dat mn vriend ook net als ik 3 weken te vroeg is geboren.

xxx

En inmiddels bevallen Natalie! Op dezelde dag uitgerekend als ik (09-10). Ben benieuwd wanneer ons meisje komt.

Toevallig hebben wij gisteren de  kinderwagen weer omgebouwd en de bak er op gezet. De box staat al klaar op zolder, maar komt pas na de 5e naar beneden i.v.m. de verjaardag van Dean. Als de kleine eerder komt, dan is de box zo in elkaar gezet.

Voor de rest heb ik alles eigenlijk wel klaar. Bed omhoog (heerlijk voor m'n bekken), spukllen voor de bevalling klaar + 'vluchttas', etc. Van mij mag het nu wel gebeuren!

Groetjes,
Nelly 36w4d

Terug
Bovenaan