wanneer de rest gereed?

Hoi hoi,

Oooh, ik heb net met een brok in mijn keel het bericht zitten lezen van Natalie haar man over de geboorte van Bo. Het is gewoon al weer zover!!! De eerste oktober-mama is mama geworden!!!

De box moeten we nog wel in elkaar zetten en de kinderwagen ga ik zo even ombouwen. Verder staat alles wel ongeveer klaar voor de kleine meid hier. Bed omhoog, ziekenhuistas staat klaar, traktaties voor de oudere kids zijn gemaakt, kleertjes etc zijn gewassen... Het zou alleen fijn zijn als ik de enveloppen binnenkrijg van de drukker, want dan kan ik die eindelijk eens gaan schrijven! Voorlopig werkt de drukker nog niet echt mee...

Pffff, de kleine meid heeft al 10 minuten de hik. Hebben jullie dat ook zo heftig, dat je buik echt helemaal heen en weer gaat als de kleine de hik heeft? Wel grappig, want ze heeft echt al een beetje een ritme daar in. In ieder geval 's avonds rond 20.30 uur en rond 23.00 uur heeft ze standaard de hik. Overdag zal er ook wel een ritme in zitten, maar omdat je dan zelf druk aan het bewegen bent merk je dat minder.

Groetjes, Michele (37+1 van de 3e)

Bijna klaar hier: de tas (voor de zekerheid), de emmers, het kraampakket, het bed en de babyspulletjes. De box zetten we in de kamer als het bevallingsbed eruit is (ik mag niet boven bevallen i.v.m. een trap waar geen brancard vanaf kan), de kinderwagen staat in de gang (geen idee ook waar ik 'm anders zou moeten laten!). Alleen hebben we nog geen geboortekaartje en hebben we gisteravond (37 w 1 d) besloten toch ook maar een klein wiegje te zoeken voor bij ons op de kamer. Ik vond het geen probleem om het bedje er gewoon naast te schuiven, maar mijn man vond de babykamer zo leuk zo en de slaapkamer al vol genoeg. Kijken of we dit nog op tijd voor elkaar krijgen! Tja, en wat op tijd is kan dus verschillen, zie ook Natalie!

Groetjes,

Zeeuws Meisje

Ook hier zijn we zo goed als klaar voor de bevalling. De babykamer is helemaal klaar, kraampakket staat klaar, kinderwagen is opgemaakt. De box stond nog steeds in de kamer, maar Its zat daar al niet meer in. Even opgepoetst en de bodem omhoog gedaan, klaar. Ik zet de kinderwagenbak niet op het onderstel maar eerst in de box. Dit omdat Its een grote interesse heeft in alles wat rijdt en het heel interessant vind om te kijken of zoiets ook op z'n kant kan liggen zodat je lekker de wielen kunt laten draaien. Moet maar niet met z'n broertje! De envelopjes heb ik binnen, moet alleen nog de laatste adressen in de computer zetten zodat we labels uit kunnen draaien.
De ziekenhuistas ligt ook klaar, al hoop ik die niet nodig te hebben. Het kraambed staat klaar in de kamer, zodat ik er in ieder geval aan herinnerd wordt om regelmatig even te gaan liggen. Dit lukt niet echt want ik wordt sinds enkele dagen overvallen door gigantische nesteldrang. Heb van de week de mannen aan het opruimen gezet, want er was van alles dat naar het stort kon, maar dat maar bleef liggen. Weg met die troep.
Vanaf zondag mag ik thuis bevallen, dus ben ik van de week nog niet van plan om  te bevallen. Ik denk ook niet dat dat zal gebeuren, aangezien de andere jongens de rit ook bijna helemaal hebben uitgezeten. Maar ja, je weet het maar nooit.

Het enige waar we nog over dubben, is wie we bellen als we toch onverwacht naar het ziekenhuis toe moeten. We hebben verscheidene mogelijkheden, dus daar zal het niet aan liggen, maar niet iedereen is even relaxt.
Onze buren hadden we de vorige keer achter de hand, maar mijn buurvrouw is 2 weken korter zwanger dan ik en zij zal via een keizersnede bevallen. Zij vallen dus eigenlijk al af. Ach, we zien het wel, het komt zoals het komt.

Suus

Terug
Bovenaan