wanneer een babykamer ?

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

ik heb een vraagje vanaf wanneer is het normaal dat je de baby kamer gaat aanschaffen en alle andere benodige spullen

het liefst haal ik  nu alles al haha

gr patricia

8wkn en 3dgn

ik geloof dat je met 7 maanden alles moet hebben.Ik ken het gevoel.afentoe als ik naar de stad ga koop ik wel iets.kijk naar tijdschriften.heb nog geen idee wat ik wil,maar orienteer mezelf wel.er is erg veel te koop.maar ja het is evengoed toch maar even wachten tot dat de eerst 13 weken voorbij zijn.succes.karin

Hallo

ik weet niet wat normaal is maar mijn kamertje is al klaar. Ik heb die met 24 weken klaar gehad. Jij moet rekening houden met aantal weeken levertijd van je kamertje. Als je alles gaat schilderen kan het lekker luchten voor dat baby in de kamertje komt.
Ik heb ook  ergens gelezen dat de kamertje rond 7 maanden klaar moet zijn, ergens anders schrijven ze dat ie klaar moet zijn al ze komen bij jou kijken van een kraamzorgburo .Je kan beter alles doen te vroeg als te laat toch?

Mijn dochter is 6 weken te vroeg gebooren en we waaren net verhuisd, kamertje was wel klaar maar ik had wel veel stres of alles op tijd klaar zou zijn.Nu ben ik lekker op vakantie bij mijn  familie in Tsjechie en komt terug en ben al bijna 30 weken en heb geen stres, kamertje klaar, geborte kaartjes besteld ( die heb ik bij  onze dochter in ziekenhuis uitgekozen) dezekeer wil ik alles op tijd klaar hebben.  Straks nog maar wat kleertjes wassen en kunen we wachten op de kleine. In tussen tijd hoop ik nog beetje genieten van de zomer ( als ie noch in Nederland komt )

Fijne zwangerschap toegewenst en hoop dat je wat heb aan mijn ervaring.
Groetjes Boontje

Hai,
Ik begrijp dat je erg enthiousiast bent en haast niet kunt wachten. Toch zou ik nog even geduld hebben. De zwangerschap is nog pril en je weet het maar nooit. Het kan erg confronterend zijn als je de bestelling weer moet af zeggen! Ik zou echt nog even wachten, wel moet je natuurlijk rekening houden met de levertijd. Wij hadden alles klaar rond de 30 weken. Daarna had ik ook steeds minder puf om iets te doen, dus het was wel lekker dat het toen af was.
Groetjes Soela

Hoi,

Het leek mij bij mijn eerste zwangerschap handig om zo rond de 30 weken klaar te zijn. Je weet nooit wat er gebeurt zeg maar.
De levertijd van meubeltjes kan wel eens tot 10 weken oplopen. Kan, hoor, meestal niet.
Dus wij zijn gaan shoppen en bestellen bij 20 weken.
Ging prima.

gr,
Sabine

Ik heb mijn kamer deze keer wel heel vroeg besteld.
Ik ben nu 9 weken en de kamer komt als ik 18 weken ben is miss wel   vroeg maar mocht er iets fout gaan komen ze alles weer ophalen.We hebben het kamertje nu besteld omdat het nu flink in de aanbieding was en dat is ook weer erg leuk.

Gr Angelique

He meid..

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben nu bijna 22 weken zwanger en had alles besteld toen ik 7 a 8 weken zwanger was. En vandaag komt alles binnen geeft je tog een goed gevoel want je bent lekker op tijd en kan je je weer op andere dingen concentreren en wat ze zeggen na 13 weken zou kunnen maar goed mocht er iets fout gaan waar je ABSOLUUT niet vanuit moet gaan. Dan kan je met bewijs van je dokter alles weer terugkrijgen dus vandaar dat ik alles ook al meteen had gekocht.

Nu de kleine dingentjes nog zodat ik met me verlos alleen kleertjes hoef te wassen en lekker niets doen!!!

Liefs van ons

heey

ja ik wacht nog wel ff maar was ff benieuwd ik haal wel al elke keer wat kleine dingen zoals sokjes enzo kleertjes wil al wel wat hebben hihi

ik zit nu ook welke kleur we de baby kamer maken wil hem niet rose of blauw maar ik vind dat lemoen groen kei gaaf met een lichte kleur ofzo

kus

Terug
Bovenaan