Hallo
ik weet niet wat normaal is maar mijn kamertje is al klaar. Ik heb die met 24 weken klaar gehad. Jij moet rekening houden met aantal weeken levertijd van je kamertje. Als je alles gaat schilderen kan het lekker luchten voor dat baby in de kamertje komt.
Ik heb ook ergens gelezen dat de kamertje rond 7 maanden klaar moet zijn, ergens anders schrijven ze dat ie klaar moet zijn al ze komen bij jou kijken van een kraamzorgburo .Je kan beter alles doen te vroeg als te laat toch?
Mijn dochter is 6 weken te vroeg gebooren en we waaren net verhuisd, kamertje was wel klaar maar ik had wel veel stres of alles op tijd klaar zou zijn.Nu ben ik lekker op vakantie bij mijn familie in Tsjechie en komt terug en ben al bijna 30 weken en heb geen stres, kamertje klaar, geborte kaartjes besteld ( die heb ik bij onze dochter in ziekenhuis uitgekozen) dezekeer wil ik alles op tijd klaar hebben. Straks nog maar wat kleertjes wassen en kunen we wachten op de kleine. In tussen tijd hoop ik nog beetje genieten van de zomer ( als ie noch in Nederland komt )
Fijne zwangerschap toegewenst en hoop dat je wat heb aan mijn ervaring.
Groetjes Boontje