wanneer een babykamer ?

Ik vind het altijd zo als ze zeggen dat je moet wachten, onzin wij willen zoiezo kids dus als het mis was gegaan had ik aan mijn vader gevraagd om de spullen voor ons op te slaan of iets dergelijks, wij hadden de hele kamer al klaar met 12 weken en ik vind het heerlijk!! lekker elke dag zwitsal snuiven en dromen dat ons kindje straks in dat ledikantje ligt, ik had juist afleiding nodig die eerste paar onzekere weken (ja en de laatste haha maar ja om dan pas aan  de kamer te beginnen   is errug laat haha)

Ik ben nu 34 weken en ben blij dat het af is want we hebben nog een verbouwing en had er niet aan moeten denken om ook nog dat allemaal te doen, zoiezo ben ik al vanaf 20 weken overal te moe voor en heb teveel pijn dus had mijn vriend het allemaal alleen moeten doen en dat vind ik niet leuk!

iedereen moet ook gewoon doen wat zij zelf denkt wat goed is.mijn handen jeuken en jeuken.heb zelf wel al een kinderwagen besteld,omdat ik er toch ook voor ga.ik zit dagelijks te bedenken wat ik graag zou willen.het is wel grappig want wij wonen hier nog niet zolang in dit huis en we hebben eigenlijk al een kinderkamertje.hihihi.het is geel met winnie de poeh erop.ik wil zograag al aan de slag,maar ja het moet eerst ff leeg gemaakt worden.en dan ga ik ook snel aan de slag.ps. de wieg heb ik al,is nl de wieg waar ik ook in heb gelegen en dat is nu 33 jaar geleden

Ik heb ervaren dat het voor mij het fijnste was om het in de middelste maanden van de zwangerschap te doen (4de, 5de, en 6de maand dus ongeveer)!
De meeste mensen voelen zich dan het beste (ik dus wel) en ik had er toen de meeste energie voor en was ook blij dat ik die laatste 3 mnd niets meer hoefde te regelen of te verven ofzo!
Ben normaal ALTIJD gek op winkelen maar zelfs daar had ik die laatste maanden geen energie voor.
Succes ermee en veel plezier met alle voorpret!!!

heey winnie the pooh

wij willen dus ook een winnie the pooh kamer heb al heel veel spullen gekocht zoals schilderijen enz maar welke kleur past daar goed bij dan ???

hey patricia, heel toevallig zat zit behang erop.leek wel voorbestemd om een kinderkamertje te worden.maar dit wat er nu opzit blijft er niet opzitten.ik denk wel aan winnie de pooh of wat ik ook heel leuk vind is nijntje.dat winnie de pooh verf en behang zat er toevallig nog op.heb wel al nijntje spulletjes gekregen.gr.karin

Terug
Bovenaan