A
Anoniem
Guest
Ik vind het altijd zo als ze zeggen dat je moet wachten, onzin wij willen zoiezo kids dus als het mis was gegaan had ik aan mijn vader gevraagd om de spullen voor ons op te slaan of iets dergelijks, wij hadden de hele kamer al klaar met 12 weken en ik vind het heerlijk!! lekker elke dag zwitsal snuiven en dromen dat ons kindje straks in dat ledikantje ligt, ik had juist afleiding nodig die eerste paar onzekere weken (ja en de laatste haha maar ja om dan pas aan de kamer te beginnen is errug laat haha)
Ik ben nu 34 weken en ben blij dat het af is want we hebben nog een verbouwing en had er niet aan moeten denken om ook nog dat allemaal te doen, zoiezo ben ik al vanaf 20 weken overal te moe voor en heb teveel pijn dus had mijn vriend het allemaal alleen moeten doen en dat vind ik niet leuk!
Ik ben nu 34 weken en ben blij dat het af is want we hebben nog een verbouwing en had er niet aan moeten denken om ook nog dat allemaal te doen, zoiezo ben ik al vanaf 20 weken overal te moe voor en heb teveel pijn dus had mijn vriend het allemaal alleen moeten doen en dat vind ik niet leuk!