wanneer een buik?

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

ik heb as dinsdag mijn eerste echo, ik ben nu vandaag 1 weekjes. maar ik wil weten wanneer mijn buik hoort te groeien, in het begin zette mijn buik net onder de navel al een beetje op, maar verder is er nog niks gebeurd, en welk gedeelte gaat nou eerst groeien? het gedeelte net boven je vagina of bij je navel, want net boven mijn vagina gebeurd er nog niks.

wie kan mij helpen?

xxx jolanda

sorrie, foutje ik ben geen 1 week maar 11 weken
 xxx jolanda

hoi jolanda
meestal begint het zichtbaar(voor de buitenwereld)  te worden rond de 20 weken
Maar dat verschilt natuurlijk per zwangerschap bij de eerste duurt het vaak iets langer dan bij de 2 de of 3 de
Vanaf de 20 weken groeit de buik   vaak ernorm hard omdat de baby zelf dan ook vet gaat opbouwen
groetjes marina 26.weken en al een behoorlijke buik maar dit is dan ook de 3de

He aanstaande moeder..

Je bent nu 11 weken zwanger en k zelf ben morgen 15 weken zwanger en het is al zichtbaar is ook me eerste kind..
Vriendin van mij die is 17 weken zwanger en begint nu pas te groeien dus het is bij iedereen verschillend ..
Kan ook wel een beetje te maken hebben of je slank of redelijk fors bent ik ben heeel erg slank en dan zie je het ook eerder ...

Je moet je geen zorgen maken hierover want uiteindelijk hebben we allemaal na 9 maanden een dikke buik ..hahahaha

Liefs

hoi jolanda,

ik denk dat het heel verschillend is. Ik ben nu 16,2 weken zwanger en loop al zeker 3 weken met positiekleding aan. Mensen schrikken als ik zeg dat ik 'pas' 16 weken ben. Ik heb echt al een buik.... Overigens is het er 1. Ik ben van mezelf niet echt slank ofzo.... hahaha eigenlijk best zwaar maar heb wel een smalle taille van mezelf.

Ik denk dat het echt per persoon verschillend is. Maar groeien zal je echt gaan doen hoor!!!

succes

liefs gridje

Hoi Jolanda,

Ik maakte me in het begin ook erg druk over mijn buik.
Bij mij begon die pas rond de 21e week te groeien. Tot die tijd kon ik mijn gewone broeken nog gewoon aan. Ik ben dan wel iets forser dus misschien scheelt dat.
Maar toen ging het ook ineens heel snel hoor! Daarna stond ik weer een paar weken stil en toen is de buik weer een paar cm gegroeid.
Je kunt nu echt goed zien dat ik zwanger ben (ben nu dikke 32 weken) maar toch is mijn buik niet abnormaal dik.
Dat komt ook omdat mijn kindje heel diep ligt, meer tegen mijn ruggegraat aan.
Maak je dus maar niet al te druk. Als de echo goed is, is er niets aan de hand.

Groetjes,
Maike

Hoi hoi,

Ik ben nu 8 weken zwanger van de vierde en heb af en toe alweer positiekleding aan. Mijn gewone broeken zitten toch echt strak.

Maar ja, bij mij is alles al drie keer lekker uitgerekt en mijn jongste is net 8 maanden dus echt strak was het nog niet.

Toch ben ik niet fors ofzo.

Maar ik was de eerste weken wel erg opgezet, leek al heel snel 4 maanden zwanger.

Dat kwam door het opzetten van mijn darmen. Nu ben ik weer een stuk slanker maar toch een buikje.

Bij mijn eerste kreeg ik rond 15/16 weken een beginnend buikje.

Veel plezier van je zwangerschap!!

Groetjes,

Vanessa

quote: Zoraida reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-06-2007 12:57:08'));

Kan ook wel een beetje te maken hebben of je slank of redelijk fors bent ik ben heeel erg slank en dan zie je het ook eerder ...

Ja en dat heeft er dus geen bal mee te maken hihi, ik woog 95 kilo dus echt niet een licht veertje (maatje 44 ongeveer) en bij mij zagen mensen het al met 10 weken terwijl een vriendin met maatje 36 zwanger is en daar zien mensen het pas net bij (net over de 20 weken) het ligt aan hoe je baarmoeder groeit, veel of weinig buikspieren kan er eventueel wel te maken mee hebben (die heb ik dus echt geen haha)

Terug
Bovenaan