wanneer een buik?

het begon trouwens net onder mijn maag enzo dus niet waar de beeb zelf zit zeg maar..

Hoi jolanda,
ik ben nu 13 weken zwanger en bij mij zie je het ook al.
ik ben in verwachting van de tweede maar de eerste is al bijna zeven.
het ligt er ook maar net aan wat je aanhebt want vanaf het moment dat ik positiebroeken ging dragen zag je het ineens goed.
gr lisette

Ik ging pas een beetje groeien na 20 weken en met 6 maanden gingen mensen eens vragen of ik zwanger was (op een gegeven moment vroeg iemand: zeker pas een maand of 3 zwanger?, uhh nee, ik ga al bijna met verlof...). Ik heb altijd een klein zwanger buikje gehad (ben inmiddels bevallen), de verloskundige zei dat het te maken het met mijn goed ontwikkelde buikspieren. Pas tegen het eind was mn buik wat forser. En nu, na 9 weken moederen, heb ik nog steeds een 20 weken buikje ........

Ponyville

Het hoeft niet te kloppen maar dat werd mij wel verteld door verloskundige ..dus ja maar goed ...
Ben blij dat ik nu al een buikie heb hahah als ie maar niet zo snel zal groeien ..

Liefs ..mij en mijn eerste wonder 15wk

ik ben nu 18 wkn en heb ook nog geen echte buik..wel 4 kilo zwaarder maar draag gwn nog mijn eigen broeken!
Morgen moet ik naar de VK want ze gaan even voelen of het wel goed groeit..gelukkig ben ik dus niet de enige die zo'n kleine buik heeft...ik maak me eigk wel een beetje zorgen en hoop dat dat dus voor niets is.

Ik heb wel sinds kort een angelsound (die ik overigens iedereen aanraadt) dit is dus zo'n apparaat die de VK ook heeft dan kan je elke dag naar t hartje luisteren
en als je dus een btj ongerust bent ofzo dan kun je lekker op de bank naar je kindje luisteren.
37 euries op internet..

Terug
Bovenaan