wanneer een buikje?

Hai,
Ik ben 10 weken en 1 dag  en ik ben erg misselijk geweest (ook vooral 's avonds) Het wordt nu sinds een paar dagen iets minder. Ik ben door de misselijkheid de afgelopen weken 3 kilo afgevallen dus mijn broeken zitten wijder dan eerst. Erg vreemd om te constateren. Mijn borsten wisselen ook in gevoeligheid. Dit weekend was het een stuk minder dan voorheen maar nu is het gevoel weer heel erg. De verstopping herken ik ook. Ik ga erg weinig naar het toilet (eens in de 3 dagen ofzo) Ik probeer zoveel mogelijk vezels te eten maar het helpt niet echt. Normaal dronk ik ook meer koffie maar dat lust ik nu niet meer.
Ik kan ook niet wachten tot ik een buikje ga zien. Maar ik denk dat ik nog even geduld moet hebben. Voorlopig hoef ik nog geen positiekleding aan te schaffen tenzij het ineens heel erg snel gaat.

Groetjes en ook veel succes met je zwangerschap.
 
Hoi Taz,

Bij mij ging het ongeveer net als wat jij ervaart, nergens last van, soms wat jeukende borsten of wat gevoelig maar niet echt heel erg, verder veel minder trek 's avonds in warm eten, wel veel fruit eten  en wat last van verstopping. Voor dat laatste  heb ik roosvicee laxo gekocht, werkte prima. Het ging trouwens naar verloop van tijd ook wel weer over en nu heb ik er geen last meer van.
Met 18 weken begon het pas echt een beetje te zien te zijn voor de buitenwereld en nu ben ik 22 weken en vragen de eerste mensen of ik zwanger ben. Ik ben nu ongeveer 2 kg aangekomen maar heb dus al wel een leuk buikje!

succes ermee!
Klarie
 
Hi,

Ik ben morgen 16 weken zwanger van mijn eerste kindje.
Bij mij kan je het echt al heel goed zien.
Dat komt denk ik ook omdat ik van mezelf altijd al een klein buikje had en heel veel last heb van opgezette darmen.

X
 
Terug
Bovenaan