Wanneer een geplande keizersnee???

Nou, we hebben het verlossende gesprek gehad. We hebben een datum gekregen wanneer het allemaal plaats gaat vinden. Ik vermeld het hier nog niet, omdat we het nog even lekker voor ons zelf willen houden. We zijn tot een mooie compromie gekomen.

Weer een beetje gerust gesteld.

Claudia.
 
Fijn dat jullie tot een compromis gekomen zijn!!
En tuurlijk houd je de datum lekker voor jezelf. T idee dat je nu al geboortedatum weet, is al anders dan een "gewone" bevalling. Er mag nog iets verrassends blijven voor buitenwereld he!
Succes ermee en hopelijk kun je nu nog wat genieten van laatste periode zwangerschap!
Groetjes, mira
 
Hoi
ik snap goed hoe je je voelt. heb het zelf gelukkig niet meegemaakt maar wel van dichtbij (vriendin)...ons 3e kindje is ook met n geplande keizersnede geboren in 2003. Was toen ook al wel bijna 39 weken....'t is wel realaxed vergeleken met een gewone bevalling. ik heb ook een spoedkeizersnede gehad (bij de 2e) en dat is echt een heel ander verhaal... Sterkte verder...
 
Mijn dochter ligt in het ziekenhuis met extreme pijn in haar rechte zij wat door straalt naar haar schouderblad, nu 2 dagen heftige aanvallen die steeds toenemen en langer aan houden en vaker komen. Ziekenhuis heeft alle onderzoeken gedaan en kunnen niks vinden. Mijn dochter 37 weken en ze willen geen keizersnee doen om het k kindje te halen en verder moeder te onderzoeken.ze willen liever morfine blijven toedienen en zolang mogelijk kind late  zitten. Ze geven aan geen medische reden te hebben. Normale bevalling gaat nu ook niet worden moeder is uitgeput. Hele discussie met ziekenhuis tot aan sec opinion, morgen gaan ze nog eens alles doorlopen en kijken hoe en wat. 
Wat is nu handig. Heb helemaal geen vertrouwen i  het ziekenhuis en lijkt een principe kwestie te zijn, 37 weken is kind al volgroeid en alle stress van zijn mama en morfine is ook niet niks. Ik denk er over een kort geding aan te spannen om te voorkomen  dat dadelijk medische misser ontstaat.
 
Terug
Bovenaan