wanneer een positieve test?

Hey hallootjes,

Ik was benieuwd wanneer iedereen hun test positief had...
Ik denk zwanger te zijn vanwege vele symptomen en omdat mijn lichaam echt anders voelt. Gerekend vanaf mijn laatste menstruatie zou ik 6 wkn zijn, vanaf mijn eisprong 4 wkn en 1 dag maar ik blijf negatief testen, kan zijn dat ik niet zwanger ben maar een vriendin van me had pas een positieve test na 14 dgn overtijd (dat zou voor mij betekenen vanaf volgende week vrijdag) Dus ik was benieuwd wanneer jullie het zeker wisten...

Liefs Lysette
 
Bij al mijn zwangerschappen,behalve die van mn dochter kwam ik erachter een week na ik ongesteld moest worden,dan zou je zeggen rond 5 weken. Enkel bij mn dochter had ik geen vermoeden dat ik zwanger was en was ik t al bijna 3maanden
 
Had al zwangerschapskwalen voordat ik ongesteld moest worden.. Op de dag dat ik het moest worden heb ik getest en direct positief. Dus kwam erachter met precies 4 weken.. Vorige zwangerschap was ik 1 week overtijd en heb ik getest, gelijk positief. Als je nu 6 weken zwanger zou zijn lijkt me toch dat je positief moet testen, het HCG hormoon zit dan al volop in je lijf en zelfs het hartje klopt al bij 6 weken.. Misschien ff bloed laten prikken? Of nog ff afwachten. Weet niet welke testen je gebruikt hebt? Ik gebruik altijd de digitale testen van Claerblue. Succes hoor!
 
Ik kwam bij mn 1e dochter er pas achter toen ik 7 weken was..bij de tweeling 1 dag voor mn menstruatie en nu op de dag van mn menstruatie.
 
Hallo iedereen,

ik heb nu sinds gister wat roze slijm maar lees ook dat er pseudo menstruatie bestaat en dat zou ook verklaren waarom mijn test negatief is. (pseudo menstruatie: lichte vorm van menstruatie, je hersenen beseffen nog niet dat je zwanger bent, HCG is daardoor ook nog laag en na de pseudo-menstruatie, wennen de hersenen eran en zal de HCG stijgen)

Maar goed ik mag mezelf niet gekker maken dan nodig is, dus ga ervan uit dat het geen zwnagerschap is... :(

Toch bedankt iedereen
 
Terug
Bovenaan