wanneer een positieve test?

Mijn verhaal telt voor de helft mee... Na de IUI nog hormonen gespoten welke na 8 dagen uit mijn lijf verdwenen zouden moeten zijn. Ik wilde weten of dit klopte, dus na de laatste spuit elke dag getest. De test is dus nooit negatief geworden :)
Je zou dus kunnen zeggen dat ik een dag of 6 voor nod al positief testte met kruidvat 2 voor 5. Al zouden de hormonen wat langer in mijn lijf zijn gebleven, dan waren ze 4 dagen voor mijn nod toch echt verdwenen. Hier een vroege positieve tester dus! En tot nu toe een zorgeloze, kwaaltjesloze zwangerschap er achteraan!

Liefs Daisy
 
Hey Daisy,

Wat super fijn voor je.

Ik twijffel nog steeds, nu net 3 daagjes wat roze slijm en beetje bloed gehad, maar heel weinig in vergelijk met mijn normale menstruatie en vandaag weer goed misselijk de hele dag door...
Maandag toch maar de dokter bellen.

Er is iets aan de hand met mijn lichaam of het nu toch een zwangerschap is of niet...
En indien het een zwangerschap is wil ik het geen kwaaltjes noemen maar symptomen :p

liefs lysette
 
We waren superblij na 3 jaar eindelijk positief getest te hebben!
Je hebt grote kans dat de huisarts je bloed laat prikken. Het kan altijd dat je pas laat positief test, maar de onzekerheid is verschrikkelijk! Ik hoop dat de huisarts naar je luistert en goed met je meedenkt.
Ik ben benieuwd naar de uitslag!

Liefs Daisy
 
Om op je oorspronkelijke vraag terug te komen: ik testte 2 dagen voordat ik ongesteld moest worden positief. Maar als ik het zo lees is dat echt voor iedereen anders. Schijnbaar heb ik dan veel hcg in mijn bloed, maar het gekke is dat ik vrijwel niets merk (zou je dan wel denken!).

Ik hoop voor je dat je straks een positieve test hebt!!
liefs Eva
 
Hey Daisy,

Ik ben vandaag helaas heel erg gaan menstrueren, dus kan nu wel concluderen dat ik echt niet zwanger ben helaas, volgend jaar beter... (dan wilt mijn vriend bewust gaan proberen om zwanger te worden)

Succes dames en GEFELICITEERD voor de dames die zwanger zijn!!!

Liefs Lysette
 
Balen! Misschien dat er toch iets kleins heeft gezeten, lmdat je zo erg ongi bent, je weet het niet...

Alvast succes voor volgend maar dan. Wie weet kom je eerder hier terug! :)

Liefs Daisy
 
Terug
Bovenaan