wanneer een test doen?

hey hallo

Ik wou je nog even heel veel succes toe wensen!!!

groetjes Hanna

Hoi mama van Devran,

Laat je ons weten hoe 't gegaan is?

Hai mama van Devran,

Ik ben ook erg benieuwd naar de afloop van deze spannende periode.... laat je ons na het weekend even weten of je bent gaan menstrueren of wanneer je een test hebt gedaan?

Groetjes,

Laura

hallo dames,

nou ben toch ong geworden gisteravond normaal heb ik het heel slim maar dta is nu niet zo kwma vanmorgenmijn bed uit en had een beetje bloed verlies gehad normaal zit ik er helemaal onder de 1ste nacht!
ik ga dus na het weekend een test doen want de huisarts heeft gezegt ook al werd ik ong daarom kan ik wel zwanger zijn omdat ik de pil door heb gebruikt krijg je wel je bloedingen! dus nog even wachten en dan ben ik van die onzekerheid af maar het was eerst helemaal niet gepland maar hoooop het zo nu gek he! maar zul je zien ik voel me ellendig hele dagen en straks niets aan de hand!
maar goed we zien!

maar nog een vraagje op welke dag zou ik het beste kunnen testen morgen direct al wel of kan ik nog beter even wachten omdat mocht ik wel zwanger zijn het zon week of 4 is als je van je vorige menstruatie uitgaat toch!

en met hoeveel weken kan je zien als je zwanger bent dan???

ik hoop dat ik hier nog een andwoord op krijg van jullie alvast heel erg bedankt allemaal en je hoort me nog na het weekend en ik hoop met goed nieuws want kan nu al wel huilen mocht het niet zo zijn ben er z van uitgegaan misschien ook dom!!

nou tot horens allemaal     groeten mama van devran!

Hai mama van Devran,

Ik vind het moeilijk om daar antwoord op te geven. Je hebt ongeveer 14 dagen na de eerste dag van je laatste menstruatie een eisprong gehad (er vanuit gaande dat de pil niet goed heeft gewerkt en er dus daadwerkelijk een eisprong heeft plaatsgevonden). Als je rond die periode hebt gevreeën, kun je bevrucht zijn geraakt.

En ongeveer 14 dagen daarna is er, als het eitje bevrucht is, genoeg hormoon in je urine om het in de test te kunnen zien. Ik weet niet op de hoeveelste dag je nu zit, waarschijnlijk kun je al testen. Misschien moet je dat maar gewoon doen....
Ik heb zelf bij mijn zwangerschap nog voordat ik overtijd was al een keer getest, toen was de test negatief. Toch wist ik dat ik zwanger was. Toen heb ik gewacht totdat ik echt ruim 3 dagen overtijd was en toen was hij dus inderdaad positief.

Groetjes,

Laura

nou ik ga morgeneen test halen want de mogelijkheid bestaat gewoon omdat ik 2x de pil niet heb gehad en wel sex heb gehadmeerder keren met mijn vriend dus dan die ikmaar een test morgen en dan mocht hij negatief zijnna mijn ongesteldheid weer omdat ik aan de pil benbenik wel gewoon ongesteld geworden maar heeel weinig niet zoals altyd en de klachten blijven ook dus je zou het haastdenken dat ik wel zwanger ben dus we zien het wel!

jullie horen nog van me allemaal duimen graa voormij alvast bedankt!!

groeten mama van devran

Terug
Bovenaan