Wanneer een zichtbaar buikje?

<p>Ha aanstaande moeders,<br /><br />Wanneer kregen jullie een zichtbaar buikje? En kon de buitenwereld het dus ook zien? <br /><br />En wanneer hebben jullie nieuwe kleding moeten kopen? <br />Welke kleding is fijn om te dragen? </p>

Met 12 weken had ik een klein 'blubberbuikje' toen ben ik al zwangerschapsbroeken gaan dragen. En met een week of 20 was het hier wel duidelijk te zien voor de buitenwereld

Poeh dat wisselt vast per persoon. Bij 15 weken zag ik eruit alsof ik teveel chocolade had gegeten.. bij 20 weken wel duidelijk een zwanger buikje. Vanaf 15 weken ongeveer zaten broeken echt niet meer lekker, ook niet met een elastiekje om de knoop. Stretchy jurkjes vond ik t leukst omdat je de buik mooi zag en ik ze na de zwangerschap ook gewoon kon dragen. Wel echt nodig zijn minstens 2 zwangerschapsbroeken. Aan t eind droeg ik ook wel zwangerschapsshirts, maar ik kon vrij lang mijn normale kleding aan. Lekker budgetvriendelijk. 

Rond 24 weken werd het beter zichtbaar en vanaf 28 weken zwangerschapskleding voor grootste gedeelte

Ik was echt plat tot 27 weken zwanger. Kan me nog herinneren dat ik bijna met verlof ging en me collega verbaast riep “ben jij zwanger???!” Haha. Laatste weken wel echt hard gegaan. 20 kg aangekomen in 10 weken tijd ofzo en na me bevalling alles in4 weken er weer af. Vraag me niet hoe dat kan :p oja en ik vond alle zwangerscgapskleding echt vreselijk lelijk! Uiteindelijk alleen maar in leggings gelopen met lange t shirts van de hema :p dat zat nog het lekkerst vond ik. 

Bij mij zag je het tot twee weken geleden niet echt, zag er wel wat dikker uit maar dus niet duidelijk zwanger. Nu bijna 30 weken dus mag ook wel ? en vind het inmiddels ook wel fijn dat het niet meer lijkt alsof ik gewoon op een dieet van snackvoer zit. Draag nog steeds m’n eigen kleding :) behalve de hoge spijkerbroeken en strakke shirtjes uiteraard.

Terug
Bovenaan